Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 106239 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3398656, fax 071 3397912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania obejmuje: zestawy komputerowe, laptopy, oprogramowanie, drukarki laserowe kolor i mono, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, projektor (rzutnik) multimedialny, duplikator, skaner.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą zarejestrowana działalność gospodarczą; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności wykonawca składający ofertę na: - część I postępowania: winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dostawy projektorów (rzutników) multimedialnych o wartości 4 500,00 zł brutto każda; - część II postępowania: winien wykazać, iż zrealizował co najmniej dwie dostawy kserokopiarek o wartości 20 000,00 zł brutto każda; - część III postępowania: winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dostawy duplikatora o wartości 3 000,00 zł brutto każda; - część IV postępowania: winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dostawy oprogramowania o wartości 10 000,00 zł brutto każda; - część V postępowania: winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych o wartości 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie wykonawca ma dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, Hotel AGRO pok 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław Sekretariat (Budynek B1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa projektora (rzutnika) multimedialnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor (rzutnik) multimedialny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kserokopiarki A3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kserokopiarka A3 z funkcją drukarki sieciowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa duplikatora CD/DVD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: duplikator wolno stojący, do pracy nie wymagających PC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa oprogramowania komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system operacyjny, pakiet biurowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe, laptopy, drukarki laserowe mono, drukarki atramentowe kolor, urządzenia wielofunkcyjne laserowe kolor, urządzenia wielofunkcyjne laserowe mono, drukarki laserowe kolor, skanery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów czystościowych i płynów do myjko-dezynfektorów w podziale na pakiety. (Powtórka)
- Dostawa drukarek
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2026 roku
- SZP/243-281/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej wraz z nasadzeniami zieleni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 155-157 we Wrocławiu (projekt WBO nr 21 edycja 2024)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi - sprawa nr MCM"W"/ZP-2/2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu poprawienia cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Kolno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).
- Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania oraz baterii do zasilacza awaryjnego z podziałem na 2 części
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





