eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie bieżących napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, Nr 10/12/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Dęblin: Wykonanie bieżących napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, Nr 10/12/N
Numer ogłoszenia: 106149 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82621 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, Nr 10/12/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi bieżących napraw pojazdów wojskowych stacjonujących na terenie Garnizonu Dęblin oraz Garnizonu Lublin. 2.Szczegółowy wykaz marek pojazdów, na które może nastąpić zlecenie naprawy został określony poniżej: GARNIZON DĘBLIN- Pojazdy do 3,5t (GRUPA I): FIAT DUCATO, FIAT SIENA 1,6, FORD TRANSIT, HONKER 2324, HONKER 2348, LUBLIN 3314, LUBLIN 3324, MERCEDES 310, OPEL ASTRA I, OPEL ASTRA II, OPEL ASTRA III, OPEL MOVANO, OPEL VIVARO, POLONEZ 1,6, SKODA OCTAVIA, TARPAN 4012, VW PASSAT; Pojazdy powyżej 3,5t (GRUPA II): AUTOSAN H-9, AUTOSAN H-10, IVECO STRALIS, IVECO TRACER, IVECO EUROTRACER MP 720, JELCZ 315, JELCZ 317, JELCZ 325, JELCZ 417D, JELCZ 422, JELCZ 442, JELCZ 622, JELCZ 642, JELCZ P862 D43, KAMAZ 5511, KRAZ 255, KRAZ 256W, AUTOBUS LIDER MIDI, AUTOBUS SOLBUS C 10,5, STAR 200, STAR 266, STAR 660, STAR 774, STAR 944, URAL 4320, URAL 375 URSUS C-1014, URSUS C-1614, URSUS C-360, URSUS C-902, VOLVO FM7, ZIŁ 130, ZIŁ 131, PRZYCZEPA D-46, PRZYCZEPA D-47, PRZYCZEPA D-50, PRZYCZEPA D-656, PRZYCZEPA D-659, PRZYCZEPA D-633, PRZYCZEPA PN-601W, PRZYCZEPA PN-420, PRZYCZEPA D-616, PRZYCZEPA NS-600W, PRZYCZEPA PK2-24T; GARNIZON LUBLIN- Pojazdy do 3,5t (GRUPA III): DAEWOO NUBIRA, FORD TRANSIT, FIAT SIENA FIAT SEICENTO, LUBLIN 3314, LUBLIN 3324, OPEL ASTRA I, OPEL ASTRA II, OPEL ASTRA III, OPEL VIVARO, SKODA OCTAVIA, 3.Usługi muszą być wykonane zgodnie z technologią napraw i obsług z użyciem materiałów i części oryginalnych do pojazdów zalecanych przez producenta lub tez z wykorzystaniem zamienników o parametrach nie gorszych niż części oryginalne. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części zamiennych. 5.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym terminu przekazania sprzętu do usługi jednakże nie może być on dłuższy niż 48 h od chwili złożenia zamówienia. 6.Wykonawca po przyjęciu sprzętu w ciągu dwóch dni roboczych ma obowiązek przedstawić w formie pisemnej kosztorys naprawy z uwzględnieniem części niezbędnych do naprawy i czynności naprawczych. 7.Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego zlecenia naprawy. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia dowodów z zakupu części zamiennych. 9. Rozliczenie za naprawione pojazdy odbywać się będzie fakturą, wystawianą każdorazowo po wykonaniu usługi. 10.Wykonawca w całości ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe od momentu przekazania pojazdu do naprawy do momentu ich pozytywnego odbioru przez Zamawiającego po wykonaniu usługi. 11.Koszt transportu pojazdu do miejsca naprawy ponosi Zamawiający. 12.Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części dostarczone przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru pojazdu po wykonanej usłudze. 13.Usługi będą świadczone sukcesywnie na każde zamówienie Zamawiającego. 14.W przypadku, gdy oferta jednego Wykonawcy zdobędzie największą liczbę punktów w grupie I i II i jednocześnie zostanie wybrana w obu tych grupach jako najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze z nim jedną umowę na ogólnych warunkach stanowiących załącznik nr 4 do siwz. 15.W przypadku składania oferty na Grupę II zmianie ulegają następujące warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do siwz: - zapis paragrafu 1 ust. 1 zmienia brzmienie na: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę napraw pojazdów wojskowych o masie powyżej 3,5 t, zwanych w dalszej części pojazdami, stacjonujących na terenie garnizonu Dęblin, których usprawnienie nie będzie możliwe w ramach działania warsztatów remontowych 5 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Wykaz pojazdów, na które może nastąpić zlecenie naprawy zawiera załącznik nr 3 do umowy; - zapis paragrafu 3 ust. 2 zmienia brzmienie na: Za wykonane usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie uwzględniające ilość roboczogodzin, stawkę roboczogodziny brutto określoną w formularzu ofertowym z dnia r. - stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz cenę zamontowanych części zamiennych zakupionych przez Wykonawcę. Remonty pojazdów wojskowych powyżej 3,5 t.: Stawka roboczogodziny netto:zł, słownie:zł Stawka roboczogodziny brutto:zł, słownie:zł; - zmianie ulega załącznik nr 3 do umowy, tj. wykaz pojazdów, na które może wystąpić zlecenie naprawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKS Sp. z o.o., ul. Warszawska 59, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22925,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28198,50

  • Oferta z najniższą ceną: 28198,50 / Oferta z najwyższą ceną: 28198,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.