eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Kamienna Góra: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 10613 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 1 przez2012 na wybór dostawcy drobnego sprzętu medycznego dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 122 pakietów. Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki podstawowe dla przedmiotu zamówienia przewidziane w formularzach cenowych zał nr g i umowie zal nr e do SIWZ oraz: 1. WYKONAWCA zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczonych towarów. 2. Towary będące przedmiotem niniejszej umowy będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających ich jakość i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 3. Zamawiany towar powinien posiadać termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt. Termin ważności towaru winien gwarantować jego przydatność do użycia w okresie co najmniej 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym. 4. Towary winny spełniać również wymogi określone w rozporządzeniu z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514). 5. Zamawiany towar będzie dopuszczony do obrotu i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także będzie prawidłowo oznakowany. Wykonawca przedkłada ZAMAWIAJĄCEMU świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej lub deklarację zgodności. 6. Przedłożone świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej bądź deklaracja zgodności winny obejmować okres, na który została zawarta niniejsza umowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ważności w/w dokumentów w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 7. Termin realizacji dostawy towaru: sukcesywnie w ciągu 3 dni. 8. Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia wystawienia faktury Vat. 9. Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. 10. Wykonawca zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy - 12 miesięcy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat. Dodatkowo warunki minimalne dla na zadanie nr 110 system próżniowy poboru krwi: - zamawiany asortyment to system próżniowy poboru krwi przeznaczony dla dorosłych i niemowląt; - w/w towar winien zapewniać skuteczność poboru krwi i być dopuszczony do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - oferowany w przetargu towar w zależności od jego przeznaczenia powinien być dobrej jakości i posiadać wszystkie wymagane właściwości; W skład próżniowego zestawu do pobierania próbek krwi wchodzą następujące części: probówki, oprawki, igły, adaptery gdy są oprawki nie sterylne. Probówki, oprawki i igły winny być estetycznie opakowane i posiadać w widocznym miejscu oznakowania kolorowo-barwne oraz datę produkcji i okres ważności. Probówki powinny spełniać następujące kryteria: wykonane z tworzywa sztucznego PET, być przeźroczyste, nietłukące się, próżniowe, sterylne o różnych pojemnościach w zależności od potrzeb. Probówki powinny być odpowiednio oznakowane barwnymi plastikowo-gumowymi korkami i etykietami (zgodnie z międzynarodowym kodem). Preferujemy dostarczenie próbek w następujących kolorach: czerwony - do badań biochemicznych w surowicy, niebieski- do badań układu krzepnięcia z cytrynianem, fioletowy - do hematologii, czarny -do testu OB-odczynu Biernackiego. W zależności od przeznaczenia powinny one mieć dodatkowe oznaczenia: probówka pediatryczna. Dokładne i czytelne oznakowanie probówek międzynarodowym kodem barwnym - etykiety lub korki, co eliminuje możliwość pomyłki. Probówki powinny posiadać specjalny korek z gumową membraną, uniemożliwiający bezpośredni kontakt z krwią pacjenta, który ułatwia wielokrotne otwieranie probówek, bezpieczny transport oraz zapobiega powstawaniu efektu aerozolu. Probówki winny być plastikowe i odporne na stłuczenia podczas transportu o wysokiej jakości. Probówki w oferowanym systemie zamykane są plastikowo-gumowymi korkami. Konstrukcja korków winna zapewniać: szczelność zamknięcia, wielokrotne otwieranie i zamykanie probówek, niemożność przypadkowego otwarcia probówki, zabezpieczać przed wystąpieniem efektu aerozolowego (rozbryzg krwi przy otwieraniu probówki). Oprawki powinny być przeźroczyste, jednorazowe (decentryczne lub centryczne) z nasadką typu Luer - do umocowania standardowych igieł jednorazowego użytku. Oprawka systemowa winna być przystosowana do zwykłej igły albo venflonu za pomocą adaptera. Dostosowane do oprawek, są zaopatrzone w dwa ostrza: - dłuższe (pokryte silikonem, wkłuwa się do żyły pacjenta, - krótsze - zabezpieczone lateksową osłonką przebija korek kolejno podłączanych probówek. Lateksowa osłonka zabezpiecza przed wypływem krwi między poszczególnymi pobraniami. Igły powinny posiadać międzynarodowy kod barwny (zależnie od rozmiaru). Igły systemowe powinny być bardzo ostre, a więc łatwe w użyciu. Próżnia wytworzona w probówkach oferowanego systemu winna być niezmienna przez cały okres przydatności wyrobu do użycia. Poziom próżni winien gwarantować pobranie ilości krwi dostosowanej do zawartego w probówce odczynnika. Stężenie i rodzaj antykoagulantów w probówkach oferowanego systemu winny być zgodne z obowiązującymi standardami krajowymi oraz normami europejskimi: probówki do badania układu krzepnięcia winny zawierać 3,2% roztwór cytrynianu sodowego (0,11 mol/l0 w proporcji 1 część cytrynianu na 9 części krwi; probówki do badań hematologicznych (morfologii) winny zawierać EDTA-K2 w proporcji 1,8 mg/ml krwi; probówki do oznaczania poziomu cukru zawierają fluorek sodowy w proporcji 3 mg/ml i EDTA-K2 w proporcji 1,8 mg/ml, probówki do pomiaru OB. Metodą liniową zawierają 3,87 % roztwór cytrynianu sodowego (0,13 mol/l) w proporcji 1część cytrynianu na 4 części krwi. Materiał z którego wykonany jest system - winien nadawać się do transportu i utylizacji. Oferowany system winien być systemem całkowicie zamkniętym, w którym pobrana ilość krwi zależy tylko do podciśnienia panującego w probówce, nie ma możliwości popełnienia błędów manualnych. W oferowanym systemie winna być możliwość współpracy z igłami typu Luer oraz innymi systemami z zakończeniem typu Luer: venflon, cewnik, strzykawka. Oferowany system winien zapewniać możliwość pobierania krwi z jednego wkłucia do wielu probówek. System próżniowego poboru krwi powinien charakteryzować się cechami: standardowy zamknięty system poboru krwi, winien nadawać do utylizacji, winien posiadać wszystkie wymagane w Polsce atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i legalizację; - winien być wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne oraz nadające się do spalenia, - nadawać się do wykonywania badań o poborze minimalnych ilości krwi (np. oznaczenie OB, koagulologia); - charakteryzować się prostotą obsługi i powtarzalnością parametrów pobierania krwi (małą wrażliwością na błędy człowieka); - pozwalać na współpracę ze wszystkimi stosowanymi w medycynie wkłuciami typu Luer; venflon, cewnik, strzykawka; - posiadać wyposażenie umożliwiające prawidłowe kontrolowanie wkłucia, w tym do tzw. trudnych żył; - winien dobrze współpracować z typowymi analizatorami diagnostycznymi; - probówki sterylne, o konstrukcji zapewniającej pobranie ściśle określonej ilości materiału, - zapewniać całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią, przez odpowiednie zabezpieczenia zapobiegające wyciekom krwi, - praca powinna być bezpieczna od chwili pobrania, poprzez transport, aż do analizy w laboratorium, - powinien posiadać jednorazową, sterylną igłę wygodną w użyciu i w manipulacji, - powinien eliminować występowanie hemolizy i skrzepów, - umożliwiać zarówno kontrolę wkłucia igłą w naczynie i pobranie krwi u pacjentów z kruchymi, skłonnymi do zasklepiania żyłami, dzięki podciśnieniu, ekonomiczne pobieranie materiału u pacjentów którym wykonuje się oznaczenia kilka lub kilkanaście razy dziennie, szybkie pobieranie krwi. Z uwagi na możliwość sterylizacji probówek Zamawiający dopuszcza oferty równoważne do opisywanych w związku z czym proponowany system może być plastikowy bądź szklany i nadawać się do utylizacji, a stężenie i rodzaj antykoagulantów (morfologia i koagulologia) w probówkach oferowanego systemu musi być zgodny z obowiązującymi standardami. Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane towary winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g podanym przez zamawiającego w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 122.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: 1) deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); 2) certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); 3) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał C

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załączniki: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d 1.5 formularz cenowy nr g 1.6 projekt umowy zał nr e 1.7 podwykonawcy zał nr h 1.8 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr f

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - nieistotne zmiany umowy, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, - nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie dzial zam.publ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.