eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Świdnik: Dostawa i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru
Numer ogłoszenia: 106036 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, faks 081 7514215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru wraz z podłączeniem do istniejącej centrali POLON 4000 i uruchomieniem w Szpitalu SP ZOZ Świdnik, al. Lotników Polskich 18. 2.Szczegółowy zakres prac obejmuje: -dostawę urządzeń systemu sygnalizacji pożaru - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ - Formularz Asortymentowo - Cenowy, -montaż oraz uruchomienie instalacji z włączeniem urządzeń do istniejącego okablowania i podłączeniem do działającej w Szpitalu centrali Polon 4000, -opracowanie powykonawczej dokumentacji projektowej, -zapewnienie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, -przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za obsługę oraz konserwację instalacji w SP ZOZ Świdnik. 3.Przedmiotem zamówienia objęte są następujące kondygnacje Szpitala SP ZOZ Świdnik: -Parter, -I Piętro, -II Piętro, -III Piętro. 4.Ze względu na ograniczone środki finansowe zadanie należy wykonać w dwóch etapach: -I etap obejmuje dostawę i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru na parterze i I piętrze Szpitala SP ZOZ Świdnik. -II etap obejmuje dostawę i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru na II i III piętrze Szpitala SP ZOZ Świdnik..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) : a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają zezwolenie wydane na firmę (oferenta) pozwalające na obrót izotopowymi czujkami dymu. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: -wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy wraz z montażem odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. -osoby kierujące wykonaniem zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla kierownika robót oraz kopię dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoby zaangażowane do realizacji zadania i zatrudnione przez oferenta (instalatorzy) zostały przeszkolone przez producenta systemu wykrywania pożaru lub uprawnioną przez niego firmę oraz posiadają uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E (min. 3 osoby), -posiadają autoryzację producenta urządzeń sygnalizacji pożaru. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Oferenta, że a. posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. b. przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ, c. spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.), d. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ), zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zezwolenie wydane na firmę (oferenta) pozwalające na obrót izotopowymi czujkami dymu. 7. Autoryzacja producenta urządzeń sygnalizacji pożaru. 8. Wykaz wykonanych dostaw z pracami instalacyjnymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie dostaw wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca winien podać przedmiot i wartość dostawy, datę wykonania i odbiorców - wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dodatkowe dokumenty : 1. Wypełniony Formularz Asortymentowo - Cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Kasie SP ZOZ w Świdniku, ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 30 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej specyfikacji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ w Świdniku pok. Nr 1 - I piętro. Otwarcie dnia 23.04.2009 r. o godz. 11.30 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.