eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU I WIODĄCEGO INSPEKTORA NADZORU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 105991 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Malbork: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU I WIODĄCEGO INSPEKTORA NADZORU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa dostępności do przystanków transportu zbiorowego poprzez rozbudowę bazy infrastrukturalnej transportu rowerowego stanowiącego dojazd do węzłów i przystanków integracyjnych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 9 Mobilność, Działania 9.1 Transport miejski, poddziałanie 9.1.2 Transport miejski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 69019-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500002649-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Malbork, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, krajowy numer identyfikacyjny 52356000013, tel. 55 629 04 00, faks 556 473 324, tel. 55 629 04 00, faks 556 473 324, e-mail pelnomocnik.zp@um.malbork.pl Internet: www.bip.malbork.pl Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1 82-230 Nowy Staw, NIP: 579-20-46-781 REGON: 170747922 tel. 55 271 51 00, fax 55 271 51 23, e-mail: um@nowystaw.pl, Internet www.bip.nowystaw.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Malbork, krajowy numer identyfikacyjny 53447000000, ul. ul. Ceglana 7, 82200 Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 055 6472807 w. 23, faks 055 6472807 w. 10, e-mail gmmalbork@itnet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugmalbork.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU I WIODĄCEGO INSPEKTORA NADZORU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.7.IK-Ś.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i Wiodącego Inspektora nadzoru dla części: Część 1: 1A) Budowa, przebudowa chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo - rowerowych na ul. Wybickiego. 1B)Budowa, przebudowa chodników, ścieżek rowerowych, elementów uspokojenia ruchu (w postaci wyniesionych tarcz skrzyżowań, przejść dla pieszych oraz montażu progów wyspowych) na ul. Konopnickiej. 1C) Budowa elementów uspokojenia ruchu (montaż progów wyspowych) na ul. Żelaznej. 1D)Budowa elementów uspokojenia ruchu (w postaci wyniesionych tarcz skrzyżowań, montaż progów wyspowych) na ul. Dąbrowskiego i Zielenieckiej oraz przebudowie chodników w obrębie skrzyżowań. 1E)Budowa, przebudowa chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo - rowerowych, elementów uspokojenia ruchu (w postaci wyniesionych tarcz skrzyżowań i montażu progów wyspowych) na ul. Kochanowskiego, Zakopiańskiej i Słowackiego. 1F) Budowa, przebudowa chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo - rowerowych, elementów uspokojenia ruchu ( w postaci wyniesionych tarcz skrzyżowań) oraz remont dróg dojazdowych na ul. Wałowej, Żuławskiej i Akacjowej 1G) Budowa elementów uspokojenia ruchu (w postaci wyniesionych tarcz skrzyżowań, przejść dla pieszych i montażu progów wyspowych na ul. Chopina i Toruńskiej. 1H) Budowa wiat rowerowych przy ul. Żelaznej i Dworcowej Część 2: Budowa ciągu pieszorowerowego na odcinku Kościeleczki-Nowy Staw. Odcinek nowo projektowanego ciągu pieszo - rowerowego (Kościeleczki - Nowy Staw) będzie biegł wzdłuż drogi powiatowej nr 2919G, na odcinku Kościeleczki - Nowy Staw, w pasie drogowym tej drogi, po jej wschodniej stronie. Nowo projektowany ciąg rowerowy będzie stanowił kontynuację istniejącej drogi rowerowej. Część 3: budowę ciągu pieszo - rowerowego na odcinku Malbork - Tragamin (od skrzyżowania drogi DK 55 i drogi 2919G do drogi powiatowej Tragamin-Lasowice Wielkie w msc. Tragamin). Trasa ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowana została po śladzie korpusu nieistniejącej kolei wąskotorowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71340000-3
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71520000-9, 71541000-2, 71311300-4, 79110000-8, 71350000-6, 79200000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Inżynier Kontraktu Kontraktu dla zadania "Poprawa dostępności do przystanków transportu zbiorowego poprzez rozbudowę bazy infrastrukturalnej transportu rowerowego stanowiącego dojazd do węzłów i przystanków integracyjnych" - zakres zadania realizowanego przez Gminę Malborka
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT276422.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Dromax" Piuotr Szanser, piotr.szanser@dromax-ps.p, ul. Nadwiślańska 7, 83-110, Knybawa, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43665.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.