To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 105855 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80377 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i serwerów dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na 2 odrębne przedmioty zamówienia: Przedmiot 1 zamówienia: 1. Monitory - 30 szt. 2. Komputery - 10 szt. 3. Dyski twarde - 10 szt. 4. Pamięć RAM -10 szt. Przedmiot 2 zamówienia: 1. Serwer produkcyjny - 1 szt. 2. Serwer zapasowy - 1 szt. 3. Karta sieciowa - 1 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zamawianego sprzętu zawierają załączone do niniejszej SIWZ specyfikacje techniczne dla przedmiotu 1 - załącznik nr 7, 8, 9, 10, a dla przedmiotu 2 - załącznik nr 11, 12, 13. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzory umów dla przedmiotu 1 - załącznik nr 14, dla przedmiotu 2 - załącznik nr 15. 3.2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W każdym przypadku, w którym opisu przedmiotu zamówienia dokonano przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia lub produkt równoważny. Produktem równoważnym jest produkt analogiczny (spełniający te same funkcje). 3.2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 3.2.3. Sprzęt komputerowy dostarczony będzie przez Wykonawcę do siedziby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław. 3.2.4. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą - Opis urządzeń technicznych podając: nazwę producenta, model/symbol urządzenia oraz opis minimalnych parametrów na podstawie specyfikacji technicznych - dla przedmiotu 1 - załącznik nr 7, 8, 9, 10, a dla przedmiotu 2 - załącznik nr 11, 12, 13. W załącznikach od 7 do 13 Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wymaganych w tabeli pól, a dotyczących wymagań technicznych oferowanych komputerów, serwerów i oprogramowania. 3.2.5. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załącznikach od 7 do 13. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. 3.2.6. Zamawiający informuje, iż podane parametry techniczne w załącznikach od 7 do 13 są parametrami minimalnymi. W przypadku powołania się przez Zamawiającego w załącznikach od 7 do 13 na konkretnego producenta sprzętu jest to tylko i wyłącznie odniesienie do parametrów urządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu o parametrach równoważnych. 3.2.7. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użycia, muszą być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3.2.8. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 3.2.9. Parametry oferowanego sprzętu muszą być zgodne z parametrami określonymi przez producenta tego sprzętu. 3.2.10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym, jakościowym, wszelkim wymaganym normom oraz posiadać wymagane certyfikaty. 3.2.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji dla przedmiotu 1 oraz 72 miesięcznej gwarancji dla przedmiotu 2 zamówienia. 3.2.12. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować dostarczenie i fizyczne wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3.2.13. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Potwierdzeniem odbioru/dostawy będzie protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.2.14. W przypadku stwierdzenia w terminie 30 dni od dostarczenia sprzętu, że posiada wady Zamawiający sporządzi listę niesprawnego sprzętu, którą następnie przekaże Wykonawcy. Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek wymiany tego sprzętu w ciągu 48 godzin od dnia przekazania listy. 3.2.15. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę. 3.2.16. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał deklarację zgodności z CE. 3.2.17. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał stosowne dokumenty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych. 3.2.18. Zamawiający wymaga możliwości ściągania, ze wskazaniem w ofercie stron internetowych, sterowników do oferowanego sprzętu komputerowego. 3.2.19. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, pozostały one u Zamawiającego bez dodatkowych odpłatności. 3.2.20. Zamawiający wymaga aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowanego producenta. 3.2.21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2.22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2.23. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.2.24. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.2.25. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.2.26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.71.35 - Karty sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu - przedmiot 1 zamówienia: 1. Monitory - 30 szt. 2. Komputery - 10 szt. 3. Dyski twarde - 10 szt. 4. Pamięć RAM - 10 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CPU ZETO Spółka z o. o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42188,10
Oferta z najniższą ceną: 42188,10 / Oferta z najwyższą ceną: 48281,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa ekranów LED do Teatru Baj
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Sprzedaż i dostawa pracowni językowej i mebli dla ZSP w Ornontowicach i ZSEiU w Łaziskach G. , w ram. projekt. "Zawod Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





