Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Wielbark: Remont nawierzchni bitumicznej - droga nr 197019 N Nowojowiec - Stachy długość 620 mb.
Numer ogłoszenia: 105829 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielbark.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej - droga nr 197019 N Nowojowiec - Stachy długość 620 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej - droga nr 197019 N Nowojowiec - Stachy długość 620mb. Zakres robót: 1.Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych o gr.15cm z wypełnieniem spoin. 2. Frezowanie pni drzew poniżej istniejącego pobocza, 3. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej ( bitumicznej ). 4. Roboty remontowe- frezowanie powierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału na odległość do 1 km. 5. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów. 6. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno - asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym. 7. Skropienie emulsją nawierzchni drogowych. 8. Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna ), 9 Zjazdy -7 szt. 10. Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych 6 cm( warstwa ścieralna). 11. Wykonanie pobocza nawierzchnie żwirowe, warstwa górna 8 cm z kruszywa rozściełanego ręcznie. Szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót - zał. Nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3000 zł w formie zgodnej z art. 45 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie o/ Wielbark , nr konta nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021. Na przelewie należy umieścić informację. Oferta - remont nawierzchni bitumicznej - droga nr 197019 Nowojowiec - Stachy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt. 8 SIWZ: 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24, ust 1 i 2 ustawy PZP) . 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje personelem odpowiadającym za realizację zamówienia oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami drogowymi. 2. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde. 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 8.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 9.Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, w tym: -układarka mas bitumicznych -frezarka; -skraplarka; -szczotka mechaniczna; -samochody samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton - 2 szt. -koparka. 10. Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 11. Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. 9 SIWZ oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1; 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 1 ; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - zał. Nr 1; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zał. Nr 1; 7/ Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde - wg załącznika nr 3. Doświadczenie potwierdzić referencjami; 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych ,o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 2; 9/ Wykaz doświadczenia personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 2; 10/ Wykaz sprzętu wymienionego w pkt. 8.1.2.8. - załącznik nr 6 11/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do zał. Nr 2; 12/ Oświadczenie o zapoznaniu się terenem, na którym będzie prowadzony przedmiot zamówienia - zał. Nr 1; 13/ Akceptacja warunków umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 14/ Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 15/ Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy - załącznik nr 1 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark , pokój nr 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2 , 12-160 Wielbark pokój nr 12 Otwarcie ofert w dniu 11/06/2008 o godz. 10:10 (sala narad Urzędu Gminy).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Budowa drogi gminnej nr 150769C w miejscowości Kołuda Mała oraz przebudowa drogi gminnej nr 150764C w miejscowości Ludzisko i przebudowa drogi gminnej nr 150767C w miejscowości Kołodziejewo ul. Ogrodo
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej w miejscowości Zabiele w gminie Jaświły
- Modernizacja dróg gminnych - 4 zadania
- Przebudowa drogi gminnej nr 010353C w granicach pasa drogowego polegająca na przebudowie jezdni i zjazdów w miejscowości Brzozie, gmina Cekcyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.