Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Wrocław: Remont drogi wojewódzkiej nr 388 na odcinku Wolany - Polanica w km 9+120 ÷11+145
Numer ogłoszenia: 105703 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax 071 3917105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 388 na odcinku Wolany - Polanica w km 9+120 ÷11+145.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi wojewódzkiej Nr 388 Wolany - Polanica w km 9+120- 11+145
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium wysokości 10000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.6.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości min. 700 000,00 złotych brutto każda, (w tym wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych. ) 1.7.wykonali w/w prace należycie, 1.8.winni dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia min: - frezarka do nawierzchni asfaltowych - 1 szt. - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - oplandekowane samochody samowyładowcze o ładowności min. 12 ton przystosowane do przewozu mas bitumicznych -3 szt. - samochody samowyładowcze o ładowności min. 8 ton -1 szt. - walec stalowy statyczny - 1 szt. - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt - zamiatarka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni-1 szt. - skrapiarkę do bitumu- 1 szt. - koparka -1 szt. 1.9.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 700 000,- złotych a także: 1.10.zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 i ust. 3 pkt.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605). 1.11.wniosą wadium w wysokości: 10 000,- zł / słownie : dziesięć tysięcy/ 1.12.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 1, 3, 5, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605.):
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego , ul. Karkowska 28, 50-425 Wrocław, pokój 220.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego , ul .Krakowska 28, 50-425 Wrocław, kancelaria parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie usług medycznych tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KPP w Lubaniu.
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej (obiadu) dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- DOSTAWA ZAGĘSZCZARKI WIBRACYJNEJ Nr sprawy: TECH/147/AK/2025
- Roboty budowlane w ramach wsparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu w lokalizacji Wrocław ul. Borowska 213
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne dla nauczycieli akademickich, osób prowadzących dydaktykę oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej, FERS.01.05-IP.08-0180/23-00
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Remonty bieżące nawierzchni drogowych nieutwardzonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2025 roku
- Remont drogi powiatowej nr 1415 O Milice - Jakubowice na długości 1,914 km poprzez wykonanie nakładki asfaltowej
- Mechaniczna ścinka poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Puckiego w 2025 roku.
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na drogach gminnych Gminy Świątniki Górne w 2025 r.
- "Remont dw nr 627 na odc. od km 87+210 do km 88+405 i od km 91+737 do km 92+699 na odc. Emilianów - Sokołów Podl. o łącznej dł. 2,157 km na t. Gm. i Miasta. Sokołów Podl., pow.sokołowski, w. maz."
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.