Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Wrocław: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Biologicznego
Numer ogłoszenia: 105602 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych, ul. Kuźnicza 35, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375-28-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Biologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Postępowanie o wartości poniżej 211000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz.1163 z późn.zm.) Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty; - Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art 22 ust 1. Prawa zamówień publicznych-zał. nr 3 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo akyualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - ofertę zgodnie z załączonym wzorem - zał. nr 2 Gdy oferta zostanie podpisana przez inną osobę w wyniku udzielenia pełnomocnictwa należy do niej dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę( osoby) do tego upoważnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bzp.uni.wroc.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Biologicznych Dziekanat, ul. Kuźnicza 35, 58-135 Wrocław pokój nr 3 II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja projektorów multimedialnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instalacja projektorów multimedialnych zgodnie ze szczegolowym opisem przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i instalacja notebooków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja notebooków zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft oraz Adobe - lub równoważnych
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.