Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Gdańsk: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie
utrzymania czystości w obiektach
Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
oraz w Oddziale w Gdyni
Numer ogłoszenia: 105470 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku oraz w Oddziale w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi p.n.: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku oraz w Oddziale w Gdyni Przedmiotem zamówienia jest stałe bieżące utrzymanie (w godzinach otwarcia PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku i Oddziale w Gdyni, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełnią warunki dodatkowe. 7.2. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 1 SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 uPzp oraz dokumenty wynikające z zapisów z SIWZ. 7.3. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 2 SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: DOŚWIADCZENIE: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat kalendarzowych - licząc od dnia wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej dwanaście (12) miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiekcie biurowym, o powierzchni przekraczającej 1.000 m2 . POTENCJAŁ TECHNICZNY: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim sprzętem (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin i prania tapicerki meblowej) oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach. 7.4. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 3 SIWZ - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 7.5. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 5 SIWZ - spełnia warunki dodatkowe - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, dotyczące zobowiązania Wykonawcy o złożeniu (w przypadku wyboru Jego oferty) propozycji pracy pracownikom dotychczas wykonujących prace porządkowe u Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech (3) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie , f. wykaz środków czystości (o jakości nie gorszej niż charakteryzująca DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO, mycie i czyszczenie schodów pokrytych glazurą, środkami nie gorszymi niż BLUE STAR), wykaz środków higieny (o jakości nie gorszej niż charakteryzująca: mydło w płynie - CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu STANDARD, papier toaletowy (dla pracowników) biały 3 warstwowy, papier toaletowy (dla interesantów) w dużych rolkach) i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia, g. polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymaga przez Zamawiającego, h. oświadczenie dotyczące zobowiązania Wykonawcy o złożeniu (w przypadku wyboru Jego oferty) propozycji pracy pracownikom dotychczas wykonujących prace porządkowe u Zamawiającego, i. formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji, j. wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników, k. upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny), l. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa, w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, pokój nr 14, I piętro, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, pokój nr 101, I piętro, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi w postaci utrzymania czystości w Ośrodku Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. w 2026 roku
- Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce oraz w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymywania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Łaziebnej 6, w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- usługi sprzątania w nieruchomościach w Warszawie i Poznaniu w 2026 r. (w podziale na części)
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





