Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Warszawa: Dostawa kaset oraz materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą trzech aparatów.
Numer ogłoszenia: 105390 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń , ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5021001, faks 022 5022136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kaset oraz materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą trzech aparatów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kaset oraz materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą trzech aparatów 1 zadanie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O. Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem: Przetarg nieograniczony 34.OS.2010. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą i załączenie oryginału. W obu przypadkach kserokopie muszą być potwierdzone jak w rozdz. II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6.Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą (także przedłużony). 7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (druk ZP-17) na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt III SIWZ. Warunek graniczny: SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wymagane certyfikaty/ deklaracje zgodności/ świadectwa rejestracji/wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) na oferowany asortyment dopuszczające do obrotu na terenie Polski. 3. Materiały informacyjne potwierdzające parametry oferowanych aparatów: foldery, ulotki informacyjne producenta, prospekty, specyfikacja oferowanych aparatów. 4. Wymagane karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla oferowanego asortymentu - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Dzieciatka Jezus Centrum Leczenia Obrażeń ul. Lindleya 4,
02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 09:50, miejsce: Szpital Kliniczny Dzieciatka Jezus Centrum Leczenia Obrażeń ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.