Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Szczecin: Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej ( 3 segmenty) i budynków garażowych( 3 segmenty) w Marwicach, dz. Nr: 230/9, Obr. Marwice, Gm. Lubiszyn
Numer ogłoszenia: 105339 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej ( 3 segmenty) i budynków garażowych( 3 segmenty) w Marwicach, dz. Nr: 230/9, Obr. Marwice, Gm. Lubiszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej ( 3 segmenty) i budynków garażowych( 3 segmenty) w Marwicach, dz. Nr: 230/9, Obr. Marwice, Gm. Lubiszyn Opis zamówienia: - Część budowlana (architektura i konstrukcja): budynki mieszkalne murowane, nie podpiwniczone, z wysokim dachem dwuspadowym krytym blachą dachówko podobną, o konstrukcji drewnianej, budynki garażowe murowane, nie podpiwniczone, z dwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej, krytym blachą dachówko podobną, zagospodarowanie terenu - Część sanitarna: wewnętrzna instalacja wod-kan - budynki mieszkalne, wew. inst. c.o. i kotłownie- budynki mieszkalne, zewnętrzna instalacja wody zimnej - Część elektryczna: budynki mieszkalne, budynki garażowe, zewnętrzna instalacja zasilająca
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Dotyczy Wykonawców składających ofertę, po uprzednim zaproszeniu przez Zamawiającego do jej złożenia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) dysponują minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami: - kierownik budowy-posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimalne doświadczenie na stanowisku -3 lata, - kierownik robót sanitarnych-posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimalne doświadczenie na stanowisku -3 lata, - kierownik robót elektrycznych-posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimalne doświadczenie na stanowisku -3 lata, Przez minimalne doświadczenie na stanowisku rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż równowartość 1 200 000,00 zł każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością roboty budowlane pojegające na budowie minimum 3 domów mieszkalnych pod klucz w tym jednego wielorodzinnego, o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto każdy. c) średni roczny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) - nie może być mniejszy niż równowartość 1 800 000,00 zł. d) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 240 000,00 zł. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ograniczenie liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: - Liczba punktów za każdą (ponad wymóg minimalny) zrealizowaną z należytą starannością robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wykonaniu roboty budowlane pojegającej na budowie domu mieszkalnego pod klucz o wartości nie niższej niż równowartość 1 200 000,00 zł brutto - 20 punktów, lecz nie więcej niż 80 punktów łącznie. Szczegółowe zasady punktacji za potencjał kadrowy: - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako kierownik budowy - 4 punkty, lecz nie więcej niż 20 punktów łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za doświadczenie i potencjał kadrowy - 100 punktów. W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie długość stażu kandydata na stanowisko Kierownika Budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy: a) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. b) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3) powyżej, posiadają wymagane uprawnienia tj: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty - np. referencje, rekomendacje, listy polecające potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 6) Bilans i rachunek zysków i strat a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat -inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie. 7) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, pok. 10 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Remont budynku komunalnego ul. Kanałowa 3 w miejscowości Czarne, gmina Czarne, powiat Człuchowski.
- Budowa sześciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90/16 i 91/4 w miejscowości Gołcza, gmina Gołcza
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





