eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105315 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Krotoszyn: Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 518398-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 25086482400000, ul. ul. Transportowa 1, 63700 Krotoszyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 226 531, faks 627 226 531, e-mail biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD- 14/109/2017 , l.dz.2251/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy(udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.Przedmiot postępowania obejmuje: Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa.Istniejący chodnik jest wykonany z płytek chodnikowych betonowych spękanych i zdeformowanych, niewielka ilość (wjazdy do posesji) są wykonane z kostki kamiennej, która będzie przeznaczona do powtórnego wbudowania. Obszar na którym ma odbywać się remont chodnika znajduje się na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Sulmierzyce wpisanego do rejestru zabytków. W związku z powyższym Zamawiający otrzymał Pozwolenie nr 728/2016/A z dnia 22.09.2016 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na prowadzenie w tej części ulicy prac związanych z remontem chodnika. Roboty będą prowadzone po stronie numerów parzystych na długości 153 m (strona południowa ulicy- kontynuacja prac z roku 2016 ).Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe : 0,153 km , rozbiórka krawężników betonowych 25x30x100 : 153 m , rozbiórka wjazdów do posesji z bloczków betonowych: 12,60 m2 , rozbiórka wjazdów do posesji z betonu : 23,87 m2 , rozbiórka wjazdów do posesji z kostki kamiennej (kostka do powtórnego wbudowania) : 50,55 m2 , rozbiórka wjazdu do posesji z kamienia polnego: 28,08 m2 ,rozbiórka wjazdu do posesji z płytek chodnikowych: 8,15 m2 , rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 : 251,31 m2 , regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej o średnicy 600 mm: 2 szt, regulacja wysokościowa studzienki kanalizacyjnej o średnicy 125 mm: 6,00 szt, regulacja wysokościowa skrzynki zaworu wodociągowego: 1,00 szt, regulacja wysokościowa kratki ściekowej przy pompie: 1,00 szt, rowki pod krawężniki: 153 m, ława pod krawężnik z betonu C12/15 : 13,77 m3 , ustawienie krawężnika granitowego 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej: 153,00 m, roboty ziemne pod wjazdy do posesji grub. 30 cm : 36,98 m3, wykonanie podłoża pod wjazdy do posesji: warstwa mrozoochronna gr. 10 cm : 123,25 m2 , podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm : 123,25 m2 , wykonanie wjazdów do posesji z kostki kamiennej istniejącej: 50,55 m2 ,wykonanie - uzupełnienie wjazdów do posesji z kostki kamiennej12x12: 72,70 m2 , roboty ziemne pod chodnik grub. 10 cm : 251,31 m2 , wykonanie chodnika z płyt betonowych grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm-płyty betonowe 40x40 cm oraz 60x40 cm : 251,31 m2 , wykonanie obramowania z kostki szarej granitowej 12x12 (3 rzędy od strony krawężnika i min. 1 rząd ,a max 2 rzędy od strony posesji w zależności od szerokości: 59,43 m2.UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 34953300-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT101290.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gembiak- Mikstacki Sp.j., gembiakmikstacki@pro.onet.pl, ul. Transportowa 3 , 63-700, Krotoszyn , kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98603.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98603.95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98603.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.