To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105315 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Krotoszyn: Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518398-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
25086482400000, ul.
ul. Transportowa
1,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 226 531, faks
627 226 531, e-mail
biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD- 14/109/2017 , l.dz.2251/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy(udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.Przedmiot postępowania obejmuje: Remont ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach - część chodnikowa.Istniejący chodnik jest wykonany z płytek chodnikowych betonowych spękanych i zdeformowanych, niewielka ilość (wjazdy do posesji) są wykonane z kostki kamiennej, która będzie przeznaczona do powtórnego wbudowania. Obszar na którym ma odbywać się remont chodnika znajduje się na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Sulmierzyce wpisanego do rejestru zabytków. W związku z powyższym Zamawiający otrzymał Pozwolenie nr 728/2016/A z dnia 22.09.2016 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na prowadzenie w tej części ulicy prac związanych z remontem chodnika. Roboty będą prowadzone po stronie numerów parzystych na długości 153 m (strona południowa ulicy- kontynuacja prac z roku 2016 ).Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe : 0,153 km , rozbiórka krawężników betonowych 25x30x100 : 153 m , rozbiórka wjazdów do posesji z bloczków betonowych: 12,60 m2 , rozbiórka wjazdów do posesji z betonu : 23,87 m2 , rozbiórka wjazdów do posesji z kostki kamiennej (kostka do powtórnego wbudowania) : 50,55 m2 , rozbiórka wjazdu do posesji z kamienia polnego: 28,08 m2 ,rozbiórka wjazdu do posesji z płytek chodnikowych: 8,15 m2 , rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 : 251,31 m2 , regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej o średnicy 600 mm: 2 szt, regulacja wysokościowa studzienki kanalizacyjnej o średnicy 125 mm: 6,00 szt, regulacja wysokościowa skrzynki zaworu wodociągowego: 1,00 szt, regulacja wysokościowa kratki ściekowej przy pompie: 1,00 szt, rowki pod krawężniki: 153 m, ława pod krawężnik z betonu C12/15 : 13,77 m3 , ustawienie krawężnika granitowego 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej: 153,00 m, roboty ziemne pod wjazdy do posesji grub. 30 cm : 36,98 m3, wykonanie podłoża pod wjazdy do posesji: warstwa mrozoochronna gr. 10 cm : 123,25 m2 , podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm : 123,25 m2 , wykonanie wjazdów do posesji z kostki kamiennej istniejącej: 50,55 m2 ,wykonanie - uzupełnienie wjazdów do posesji z kostki kamiennej12x12: 72,70 m2 , roboty ziemne pod chodnik grub. 10 cm : 251,31 m2 , wykonanie chodnika z płyt betonowych grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm-płyty betonowe 40x40 cm oraz 60x40 cm : 251,31 m2 , wykonanie obramowania z kostki szarej granitowej 12x12 (3 rzędy od strony krawężnika i min. 1 rząd ,a max 2 rzędy od strony posesji w zależności od szerokości: 59,43 m2.UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
34953300-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT101290.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 98603.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2024 / 2025 z podziałem na rejony.
- Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
- Dostawa mulczera łańcuchowego do wykaszania poboczy dróg leśnych
- Zakup 2 szt. samochodów osobowych
- Przebudowa i rozbudowa budynku Pałacu Gałeckich wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.