To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105300 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Gliwice: MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I SŁABOPRĄDOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522434-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91873 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10, krajowy numer identyfikacyjny
244596819, ul.
Zimnej Wody
8,
44-100
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2314732, faks
, e-mail
tmysona@zso10.gliwice.pl,
akawula@zso10.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zso10.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I SŁABOPRĄDOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/UZP/01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 10 w Gliwicach przy ul. Zimnej Wody 8. Zakres robót: ETAP II: korytarz - I piętro: - doprowadzenie okablowania do puszek instalacyjnych I piętra, - doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, - montaż oświetlenia korytarza I piętra, - montaż tras kablowych wraz z zabudową na korytarzu I piętra, - roboty malarskie, ETAP III: korytarz - II piętro - doprowadzenie okablowania do puszek instalacyjnych II piętra, - doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, - montaż oświetlenia korytarza II piętra, - montaż tras kablowych wraz z zabudową na korytarzu II piętra, - roboty malarskie, ETAP IV: klatki schodowe - doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, - montaż oświetlenia klatek schodowych, - roboty malarskie, ETAP V: Rozdzielnica Główna, wejście, oświetlenie zewnętrzne, - montaż rozdzielnicy głównej RG - doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne - montaż oświetlenia wejścia - wymiana oświetlenia zewnętrznego na elewacji (1 do 1) - roboty malarskie ETAP VI: oświetlenie awaryjne oraz zaplecze sali gimnastycznej - montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na korytarzach i klatkach schodowych, - montaż instalacji elektrycznych zaplecza sali gimnastycznej, - oświetlenie, - gniazda elektryczne, - rozdzielnica i kaseta sterowania oświetleniem, - trasy kablowe, - roboty malarskie zaplecza i korytarzy parteru. ETAP VII: sale - I piętro (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) - dodatkowe (nowe) oświetlenie przy tablicach w salach lekcyjnych - dodatkowe(z opraw z uprzedniego demontażu na II piętrze) oświetlenie sal lekcyjnych ETAP VIII: sale - parter (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) - dodatkowe (nowe) oświetlenie przy tablicach w salach lekcyjnych - dodatkowe(z opraw z uprzedniego demontażu na IIp.) oświetlenie sal lekcyjnych ETAP IX: sale - II piętro (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) - oświetlenie (doprowadzenie nowych instalacji) częściowa wymiana opraw, - gniazda elektryczne (całość), - roboty malarskie, ETAP XII: Dach - instalacja odgromowa i uziemienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ: - dokumentacji projektowej (w części dotyczącej wyżej opisanego zakresu robót), - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych lub okresowo czynnych placówkach oświatowych oraz zaleca się dokonania wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia zamawiającego. Uwaga: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego. Termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, max 60 miesięcy, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45315700-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT779553.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 589691.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja i rozbudowa laboratoriów nowoczesnych materiałów polimerowych i wysokoenergetycznych, znak sprawy: DZPZ.284.39.2025.AP
- ZP/G/47/25Dostawa dwóch rodzajów drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm Krążki: 2x3 kg Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm Krążki:1x 7 kg
- 28-P-25 Modernizacja Oddziału Urologii i Urologii Onkologicznej w celu utworzenia pomieszczenia do podawania cytostatyków
- Remont pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wymianą mebli (2)
- Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 3 części: Część 1: Remont magazynu 52 Część 2: Remont magazynu 53 Część 3: Remont magazynu 54
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 ul. Syriusza 30 - uzupełnienie infrastruktury obiektów sportowych - modernizacja oświetlenia bieżni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.