Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Poznań: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNYCH ZWIĄZANYCH Z : A) OPRACOWANIEM NUMERYCZNEJ NAKŁADKI UZBROJENIA TERENU W SYSTEMIE GEO-INFO V DLA OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - ETAP I; B) ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBU MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - II ETAP
Numer ogłoszenia: 105288 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik-poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNYCH ZWIĄZANYCH Z : A) OPRACOWANIEM NUMERYCZNEJ NAKŁADKI UZBROJENIA TERENU W SYSTEMIE GEO-INFO V DLA OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - ETAP I; B) ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBU MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - II ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNYCH ZWIĄZANYCH Z : A) OPRACOWANIEM NUMERYCZNEJ NAKŁADKI UZBROJENIA TERENU W SYSTEMIE GEO-INFO V DLA OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - ETAP I; B) ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBU MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE - II ETAP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy, dla każdej części (każdego etapu) dla której Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem do specyfikacji; b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) wykaz minnimum dwóch zamówień - 2 obiektów o podobnym charakterze do zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, (rozpoczętych i zakończonych w okresie 2004-2006r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z załącznikiem do specyfikacji; d) wykaz potencjału produkcyjnego (zgodnie z załącznikiem do specyfikacji) zawierający: - wykaz sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonania zadania. - informacje o kadrze produkcyjnej przewidywanej do realizacji zadania (liczebność i profil zawodowy). - listę imienną kluczowego personelu technicznego (operatorów stacji redakcyjnych). W załączeniu dokumenty nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, osób przeznaczonych do wykonania zadania. e) podpisany wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. f) pełnomocnictwo do podpisywania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podgik-poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. nr 219 oraz dostępna na stronie internetowej: www.podgik-poznan.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO, POK. NR 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Z ZASTRZEŻENIEM CO NAJMNIEJ 30 ARKUSZY EWIDENCYJNYCH ETAPU I MUSI BYĆ ZAKOŃCZONE I ODEBRANE DO DNIA 31.12.2007r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NUMERYCZNA NAKŁADKA UZBROJENIA TERENU WYKONANA W SYSTEMIE GEO-INFO V..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ZAKRESIE CZĘŚCI I ( ETAP I) PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH ZWIĄZANYCH Z OPRACOWANIEM NUMERYCZNEJ NAKŁADKI UZBROJENIA TERENU W SYSTEMIE GEO-INFO V DLA OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: EWIDENCJA BUDYNKÓW I LOKALI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI II JEST WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNYCH ZWIĄZANYCH Z ZAŁOŻENIEM EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBU MIASTO SWARZĘDZ W GMINIE SWARZĘDZ, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Remont budynku I Oddziału ZUS w Poznaniu - częściowy remont dachu segmentu A i C wraz z remontem instalacji odgromowej
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania "Pobiedzisko - modernizacja i przebudowa chodnika"
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny z usługami w parterze i garażem podziemnym przy ul. Wiśniowej 3"- dok. projektowa
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 6 obrębów Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy (Obszar I)
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Czerwonak
- Budowa obwodnicy Kiełczowa w śladzie ulicy Kawowej wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w m. Kiełczów (na odcinku od ul. Łąkowej do ul. Wiśniowej)
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą komunikacyjną i techniczną .
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





