To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105240 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Opoczno: "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń, programów komputerowych, licencji, oprogramowań"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520252-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
59064843900000, ul.
Kwiatowa
1A,
26-300
Opoczno, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 361 500, faks
447 361 500, e-mail
zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń, programów komputerowych, licencji, oprogramowań"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZ.272.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Komputer przenośny typu laptop wraz z oprogramowaniem i pakietem biurowym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji na każde stanowisko), programem antywirusowym na każde stanowisko 15 szt. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką 1 szt. Projektor multimedialny 1 szt. Ekran projekcyjny 1 szt. Specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne opracowane na potrzeby poradnictwa zawodowego prowadzonego w szkołach ponadgimnazjalnych, przewidziane na 1 stanowisko pracy dla doradcy zawodowego 1 szt. Część II Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, antywirusem i akcesoriami (mysz komputerowa) 1 szt. Wizualizer 1 szt. Program multimedialny przeznaczony jest dla doradców zawodowych oraz osób prowadzących zajęcia związane z poradnictwem zawodowym 1 szt. Specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne opracowane na potrzeby poradnictwa zawodowego prowadzonego w szkołach ponadgimnazjalnych, przewidziane na 1 stanowisko pracy dla doradcy zawodowego 1 szt. Część III Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym i akcesoriami 14 szt. Wideoprojektor 4 szt. Część IV Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym i antywirusowym oraz akcesoriami 1 szt. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. Część V Komputer stacjonarny (zestaw) 15 szt. Drukarka 1 szt. Projektor multimedialny 1 szt. Skaner 1 szt. Projektor multimedialny 1 szt. Tablica interaktywna 1 szt. Telefon internetowy 2 szt. Klawiatura specjalistyczna 1 szt. Część VI Komputer stacjonarny 1 szt. Laptop 1 szt. Rzutnik multimedialny 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. Ekran projekcyjny 1 szt. Program komputerowy 1 szt. Część VII Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym 12 szt. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. Projektor multimedialny 4 szt. Oprogramowanie do tablicy interaktywnej z języka angielskiego 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego jako doposażenie pracowni w zawodzie: technik logistyk (333107) wraz z przeszkoleniem 2 nauczycieli (1K, 1M) z obsługi zakupionego sprzętu w ramach projektu "Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy - kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42942.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 45380.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z przeszkoleniem 2 nauczycieli (1K, 1M) z jego obsługi w ramach projektu "Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5148.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5239.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów ora podniesienie kompetencji cyfrowych nauczycieli z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41721.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44571.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Podnoszenie kompetencji i umiejętności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez wzbogacenie oferty zajęć pozalekcyjnych, specjalistycznych, terapeutycznych oraz podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli szkolnictwa specjalnego w powiecie opoczyńskim" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2904.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3619.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowegow ramach projektu "Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 we współpracy z przedsiębiorcami" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie unieważnienia postępowania: Brak ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. podstawa prawna unieważnienia /art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm /. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8579.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9223.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szkolna Akademia Kompetencji dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38522.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43893.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa centralnego UPS oraz rozbudowa istniejącego
- Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu patomorfologii, histopatologii oraz poradni K dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.