Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105128 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Koszalin: "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w. - zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt nr RPZP.04.09.00-32-0026/16 "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w." - Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
330920802, ul.
Rynek Staromiejski
6-7,
75-007
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3488600,
94 3488654, faks
94 3488625, e-mail
regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w. - zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-5.271.1.23.2017.AB
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w.", w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji umożliwiających realizację inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 2. Zakres rzeczowy robót objęty zamówieniem obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie szczegółowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Rekonstrukcji historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w.", obejmującej m.in.: a) Projekty budowlane wraz z kompletnym wnioskiem o pozwolenie na budowę i przygotowanym wnioskiem o udzielenie odstępstwa od warunków techniczno - budowlanych; b) Projekty wykonawcze wraz z szczegółowymi rozwiązaniami technicznymi, dla każdej branży z osobna, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowania kosztowe, opracowane dla każdej z branż osobno - kosztorysy inwestorskie. 2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z założeniami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do zaproszenia do negocjacji, opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo - kosztorysową zatwierdzoną przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz wszelkimi decyzjami administracyjnymi, uzgodnieniami, pozwoleniami itp. i obejmuje m.in.: a) Przygotowanie terenu inwestycji; b) budowę - odtworzenie "budynku gospodarczego" o funkcji edukacyjno-biurowej, wraz z budową kotłowni gazowej, instalacji wewnętrznych sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji z pompą ciepła), instalacji elektrycznych, oświetlenia, instalacji odgromowej, instalacji komputerowej i zasilania dedykowanego, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej, CCTV, nagłośnienia sali konferencyjnej oraz wyposażeniem ; c) budowę - odtworzenie "chałupy" z przeznaczeniem na ekspozycję kultury jamneńskiej wraz z budową kotłowni gazowej, instalacji wewnętrznych sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji z pompą ciepła), instalacji elektrycznych, oświetlenia, instalacji odgromowej, instalacji komputerowej i zasilania dedykowanego, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej, CCTV oraz wyposażeniem; d) budowę - odtworzenie bramy wejściowej; e) wykonanie małej architektury, w tym: rekonstrukcję studni z kamieni polnych zadaszonej, gnojownika, ogrodzenia: ogrodu warzywnego i kwiatowego oraz całego terenu oraz wykonanie ławek; f) budowę parkingu dla samochodów osobowych na dz. nr 743/1; g) budowę zjazdów z drogi publicznej (z ul.Jamneńskiej na działki nr: 743/1 i 741, tj. ul. Szkolną); h) przebudowę dróg, tj. ul. Szkolnej i dojazdu gruntowego do dz. nr 711/3, 710/5, 712, 713 i 902 - dz. nr 743/1; i) budowę placów i chodników utwardzonych; j) wykonanie zieleni urządzonej, w tym: ogrodu kwiatowego, ogrodu warzywnego, trawników i krzewów ozdobnych; k) wykonanie śmietnika do selektywnego gromadzenia odpadów stałych, l) wykonanie przenośnych, składanych kramów festynowych; m) wykonanie instalacji uzbrojenia terenu, w tym: sieci, przyłącza i instalacje zewnętrzne elektryczne i niskoprądowe oraz sieci, przyłącza i instalacje zewnętrzne sanitarne; n) przeszkolenie Zamawiającego z zakresu prawidłowego funkcjonowania wszystkich systemów wykonanych w ramach przedmiotu umowy; o) przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia przez ZAMAWIAJĄCEGO zawiadomienia o zakończeniu robót lub uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w., obejmującego wszystkie branże wynikające z zatwierdzonej dokumentacji projektowej. W imieniu WYKONAWCY nadzór autorski sprawował będzie wskazany przez WYKONAWCĘ, w zakresie obejmującym w szczególności: a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową; b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań; c) uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych; d) ocenę równoważności proponowanych robót materiałów i urządzeń zamiennych; e) przestrzeganie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej zmiany pozwolenia na budowę; f) uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.; g) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami; h) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całej inwestycji; i) sporządzanie rysunków zamiennych lub szkiców, albo nowych projektów opatrzonych datą, podpisem oraz informacją jaki element zastępują w tym rozwiązania szczegółowe w zakresie aranżacji wnętrz i elewacji; j) dokonywanie wpisów do dziennika budowy; k) dokonywanie zmian w rysunkach, specyfikacjach technicznych lub w innych dokumentach w przypadku zaistnienia takiej potrzeby; 3. Zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót składających się na przedmiot umowy określa: program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz opis przedmiotu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71420000-8,
71320000-7,
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45230000-8,
39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3725505.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4580000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) możliwość zastosowania trybu z wolnej ręki zachodzi w sytuacji, gdy
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający Gmina Miasto Koszalin informuje, że spełnił przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki do udzielenia zamówienia ze względu na to, że:
1. na przełomie kwietnia i maja 2017 roku (wszczęcie postępowania - 25.04.2017 r., unieważnienie postępowania - 15.05.2017 r.) przeprowadził w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Rekonstrukcję historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w. - zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja historycznej Zagrody Jamneńskiej z XIX w." i do upływu terminu składania ofert, tj. do 15.05.2017 r. do godz. 10:00 - nie została złożona żadna oferta.
2. warunki zamówienia - zarówno przedmiotowe jak i podmiotowe - nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.