eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót odwodnieniowych przy remoncie drogi krajowej nr 79 na odcinku Magnuszew - Ryczywół.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Warszawa: Wykonanie robót odwodnieniowych przy remoncie drogi krajowej nr 79 na odcinku Magnuszew - Ryczywół.
Numer ogłoszenia: 10511 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót odwodnieniowych przy remoncie drogi krajowej nr 79 na odcinku Magnuszew - Ryczywół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót odwodnieniowych przy remoncie drogi krajowej nr 79 na odcinku Magnuszew - Ryczywół w km 57+436 - 65+053, dług. 7,617 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1.Potencjał ekonomiczno - finansowy: Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym na podstawie Rachunku zysków i strat - suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty, w wysokości min. 2 000 000,00zł. 1.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1 spełniają łącznie. 2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane poniżej: - Kierownik robót Drogowych-Kierownik budowy - min. 5 lat doświadczenia na proponowanym stanowisku - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - Majster robót drogowych -min. 3 lata doświadczenia na proponowanym stanowisku - wykształcenie min. średnie techniczne. - Kierownik robót musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2. spełniają łącznie. 3.Potencjał techniczny Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: - Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - min.1 szt. - Walec stalowy gładki średni - min.1 szt. - Koparka o poj.łyżki min. 0,25 m3 - min. 1szt. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował 2 zadania obejmujące budowę przepustów zjazdowych z rur PEHD, w ilości min. 10 szt. w każdym zadaniu. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. 4.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4. spełniają łącznie. 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane powyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. (3) Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu, na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . (5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3. (6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu 26-700 Zwoleń ul. Doktora Perzyny 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu 26-700 Zwoleń ul. Doktora Perzyny 108 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.