eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawierciezakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 i 5-8 oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-26

POZYCJA 10496

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zawiercie: zakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 i 5-8 oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, do kontaktów: Mariusz Sikora, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax 032 6710773, e-mail: pzdzawiercie@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zawiercie.pzd.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Dostawa materiałów drogowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 i 5-8 oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obwód Drogowy Nr 1 w Kądzielowie / Zawiercie ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, Obwód Drogowy Nr 2 w Pilicy ul. Żarnowiecka 47. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 i 5-8 oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, 2 do specyfikacji) - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji) - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lun zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.31.40 - Kamień drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.40 - Kamień drogowy Oryginalny kod CPV: 28.81.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Oryginalny kod CPV: 28.81.38.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych Oryginalny kod CPV: 28.81.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 520 Mg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonywane będzie na podstawie kompletnych dokumentów wymienionych w pkt II.1.6 oraz wszystkich niezbędnych załączników wymienionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz przedstawienie dokumentów wymienionych w pkt II.1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 09:15, siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34, III piętro, pok. 317.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 w ilości do 400 Mg oraz o frakcji 5-8 w ilości do 2 800 Mg. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 w ilości do 400 Mg oraz o frakcji 5-8 w ilości do 2 800 Mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00, 28.81.31.40, 28.81.37.00, 28.81.38.00, 28.81.39.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% w ilości do 320 Mg. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% w ilości do 320 Mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00, 28.81.37.00, 28.81.38.00, 28.81.39.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.