To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Tuliszków: DOSTAWA WYPOSAŻENIA, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE TULISZKÓW.
Numer ogłoszenia: 104864 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55254 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE TULISZKÓW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek, do punktów przedszkolnych w Gminie Tuliszków. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowe wynagrodzenia do złożenia i montażu dostarczonych elementów wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek w taki sposób aby były gotowe do użytkowania, we wskazanych przez zamawiającego Punktach Przedszkolnych na terenie Gminy Tuliszków. 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego wykonania zamówienia. Poszczególne części zamówienia pogrupowane są w Załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji wyłącznie jako: Część I - wyposażenie sal edukacyjnych i szatnie Część II - pomoce dydaktyczne i zabawki Część III - pomoce dla grupy integracyjnej 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4 Wykonawca oświadcza, iż wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie z nich zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają wymaganym prawem normą i posiadają wymagane certyfikaty w zakresie wyposażenia przeznaczonego do przedszkoli. 1.5 Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone produkty wynosi 24 miesiące, liczony od dnia odebrania zamówienia przez Zamawiającego. 1.6 Zastosowane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. W przypadku powoływania się na marki przez Zamawiającego dopuszcza się złożenie oferty o asortymencie równoważnym o parametrach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna takie poszczególne elementy wyposażenia, które będą spełniały wymagania techniczne i jakościowe prezentowane przez markę, na którą powołuje się Zamawiający. 1.7 Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1.7 Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie sal edukacyjnych i szatnie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34997,69
Oferta z najniższą ceną: 34997,69 / Oferta z najwyższą ceną: 39808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pomoce dydaktyczne i zabawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14227,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9672,94
Oferta z najniższą ceną: 9672,94 / Oferta z najwyższą ceną: 13362,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.