eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104821 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Poznań: Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. al. Niepodległości 10, 61875 Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 618 543 988, e-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ue.poznan.pl/pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/011/17- US

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Ochrona budynków dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przez pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, a w szczególności: a) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach, b) ochrona mienia w obiektach przed kradzieżą, włamaniem oraz w przypadku pożaru, zalania i innych awarii i zdarzeń losowych, c) ochrona parkingów w budynku Collegium Altum, Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych oraz zamkniętych podwórzach budynków A i B, koordynacja ruchu osób korzystających z wind osobowych w budynku Collegium Altum, d) ochrona kasjerki i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy budynkiem "A" Poznań, al. Niepodległości 10, a 4 Oddziałem BZ WBK S.A. ul. Powstańców Wlkp. 16 oraz pracownika Biblioteki Głównej UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy budynkiem Collegium Altum ul. Powstańców Wlkp.16, a budynkiem "A" Poznań, al. Niepodległości 10. W obu przypadkach samochód osobowy po stronie Wykonawcy. 2.Ochrona budynków dydaktycznych Collegium Altum, Collegium Linguisticum (SJO), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) w postaci: a) monitorowania alarmowej sygnalizacji włamania i napadu w budynkach dydaktycznych Collegium Altum, Collegium Linguisticum (SJO), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE), b) w przypadku zgłoszenia sygnału alarmowego z budynków dydaktycznych - ochrony bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, podejmującej czynne działania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 20 minut od zgłoszenia. 3. Ochronie podlegają osoby, mienie w obiektach oraz same budynki położone w Poznaniu: a) Collegium Altum przy ul. Powstańców Wlkp. 16 z parkingiem b) Collegium Linguisticum przy ul. Taczaka 9 (SJO) c) Budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55 z parkingiem d) Budynki A i B przy al. Niepodległości 10-12 z parkingiem, e) Budynek C przy ul. Towarowej 53 z podwórzem 4. Monitorowaniu sygnalizacji włamania i napadu, a w przypadku zgłoszenia przez budynki dydaktyczne sygnału alarmowego ochronie bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej podlegają obiekty położone w Poznaniu: a) Budynek dydaktyczny Collegium Altum przy ul. Powstańców Wlkp. 16, b) Budynek dydaktyczny Collegium Linguisticum przy ul. Taczaka 9, c) Budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55, 5. Ochronę należy realizować w sposób następujący: a) Collegium Altum (przez cały rok) - w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godz. 22.00 - 6.00 - 1 pracownik ochrony w godz. 16.00 - 20.00 - 1 pracownik ochrony (ochrona parkingu) - w soboty, niedziele i święta całodobowo - 1 pracownik ochrony (rozpoczęcie ochrony o godz. 6.00). b) Collegium Linguisticum (w okresie od października do czerwca) - w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00 - 1 pracownik ochrony - w soboty i niedziele w które odbywają się zajęcia w godz. 8.00 - 16.00 - 1 pracownik ochrony Ochrona nie jest realizowana w miesiącach: lipcu, sierpniu i wrześniu oraz w dni wolne od zajęć wykładowych. c) Budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55 wraz z parkingiem - w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godz. 22.00 - 6.00 - 1 pracownik ochrony - w soboty, niedziele i święta całodobowo - 1 pracownik ochrony (rozpoczęcie ochrony o godz. 6.00). d) Budynki A, B, C - w dni robocze od poniedziałku do piątku w okresie od października do czerwca w godz. 7.00 - 15. 00 - 1 pracownik ochrony bud. A, B, C w godz. 15.00 - 7.00 - 2 pracowników ochrony bud. A, B, C - w soboty, niedziele i święta oraz okres wakacyjny (miesiące VII, VIII, IX) całodobowo - 2 pracowników ochrony bud. A, B, C e) ochrona kasjerki UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dni robocze w godzinach porannych pomiędzy budynkiem "A" Poznań, al. Niepodległości 10, a 4. Oddziałem BZ WBK S.A. ul. Powstańców Wlkp. i z 4 Oddziału BZ WBK do budynku "A" wg zgłoszeń kasjerki następujących w dniu poprzedzającym konwój (ok. 2-ch konwojów miesięcznie) oraz ochrona pracownika Biblioteki podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dzień roboczy w godz. 10.00-13.00 (1-2 konwoje w miesiącu) na trasie budynek Collegium Altum ul. Powstańców Wlkp. 16 - budynek "A" Poznań, al. Niepodległości 10, wg zgłoszeń pracownika Biblioteki następujących w dniu poprzedzającym konwój. Łączna ilość ok. 40 konwojów w roku. 6. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania lokalnych systemów alarmowych w budynkach dydaktycznych, całodobowo należeć będzie: a) monitorowanie sygnałów alarmowych, b) w przypadku wyemitowania sygnału alarmowego podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną c) po wykonaniu interwencji - nadzorowanie obiektów do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela lub/i policji d) Wykonawca zapewni odpowiednie urządzenia do przekazywania sygnałów alarmowych (pilot napadowy, system napadowy lub inny o podobnym charakterze) wraz z okablowaniem, a także zapewni ich konserwację oraz naprawy w razie awarii, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednego alarmu sprawdzającego w skali miesiąca w każdym z obiektów oraz odwołania alarmu w ciągu 5 minut od wysłania sygnału 7. Zamawiający dopuszcza możliwość podzlecenia części zamówienia podwykonawcy tylko i wyłącznie w zakresie dysponowania grupą interwencyjną oraz w zakresie wykonania systemów alarmowych i monitorowania sygnałów alarmowych. Informację o tym Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym. 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 79711000-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT497850.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Ochrony Vigor Sp. z o.o., , ul. Starołęcka 18, 61-361 , Poznań, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 538 226,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 538 226,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 651 953,80
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.