Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa staplerów i ładunków do staplerów wg zadań 1- 4 - Zadanie nr 1 - dostawa staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego (zagiętego), Zadanie nr 2 - dostawa ładunków do staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego (zagiętego), Zadanie nr 3 - dostawa staplera jednorazowego zakrzywionego (zagiętego) okrężnego, Zadanie nr 4 - dostawa ładunków do staplera wielorazowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, do kontaktów: Alicja Kliczka, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34, e-mail: przetargi.janbozy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.top.lublin.pl/janbozy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa staplerów i ładunków do staplerów wg zadań 1- 4 - Zadanie nr 1 - dostawa staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego (zagiętego), Zadanie nr 2 - dostawa ładunków do staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego (zagiętego), Zadanie nr 3 - dostawa staplera jednorazowego zakrzywionego (zagiętego) okrężnego, Zadanie nr 4 - dostawa ładunków do staplera wielorazowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie,ul. Biernackiego 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa staplerów i ładunków do staplerów wg zadań 1- 4 Zadanie nr 1 - Dostawa staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ) Zadanie nr 2 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ) Zadanie nr 3 - Dostawa staplera jednorazowego zakrzywionego ( zagiętego ) okrężnego Zadanie nr 4 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dowody dopuszczenia na rynku krajowym : certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzająca udział jednostki notyfikowanej w potwierdzeniu spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 12 751,31 EURO (w zakresie wymienionym w ogłoszeniu), przy czym wartość całkowita przekracza 60 000 EURO a nie przekracza kwoty 211 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 48,00 zł. Zadanie 2 - 810,00 zł. Zadanie 3 - 88,00 zł. Zadanie 4 - 172,80 zł. Razem: 1 118,80 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, -nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania dostawami staplerów; ładunków do staplerów w liczbie nie mniejszej niż 1 dostawa o wartości odpowiadającej łącznej wartości oferty i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą przedmiotu zamówienia o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał dołączenia dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw przedmiotu zamówienia - co najmniej 1 dostawy o wartości odpowiadającej łącznej wartości oferty z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostawy przedmiotu zamówienia z okresu prowadzonej działalności o wartości jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy. f) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177 z późn. zm.), g) oświadczenia złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177 z późn. zm.),
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność gotówką w kasie, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 11:00, Sala Konferencyjna w Budynku Administracji, ul. Biernackiego 9, Lublin.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ). 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - Dostawa staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: 547,07 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ). 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego okrężnego zakrzywionego ( zagiętego ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: 9 231,82 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa staplera jednorazowego zakrzywionego( zagiętego ) okrężnego. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 - Dostawa staplera jednorazowego zakrzywionego ( zagiętego ) okrężnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: 1 002,96 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego. 1) Krótki opis: Zadanie nr 4 - Dostawa ładunków do staplera wielorazowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: 1 969,46 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.