Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Glinojeck: Dostawa kostki brukowej w ramach realizacji projektu
pn. \Przebudowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem parkingu dla samochodów osobowych w miejscowości Malużyn\
Numer ogłoszenia: 104736 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck, ul. Płocka 12, 06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie, tel. 023 6740017, fax 023 6740014.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej w ramach realizacji projektu pn. \Przebudowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem parkingu dla samochodów osobowych w miejscowości Malużyn\.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kostki brukowej (kolor - szara, kształt - BEHATON) grubości: a. 6 cm - 1254,4 m2 b. 8 cm - 568 m2 2. Dostawa obrzeży chodnikowych: a. 6 cm x 20 cm x 50 ÷ 75 cm - 1978 mb 3. Dostawa krawężników drogowych a. 15 cm x 30 cm x 100 cm - 169 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Opis warunków jakie muszą spełnić wykonawcy. 1. Uprawnienia: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Zaplecze techniczne: Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. 3. Potencjał techniczny i kadrowy: Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach. 4. Z postępowania przetargowego wyklucza się wykonawców , którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zawartość oferty. 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 3. oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (Załącznik nr 2). 4. parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/glinojeck/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck 06- 450 Glinojeck ul. Płocka 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00, miejsce: 6. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego pok. nr 1, do dnia 02.07.2007r. do godz. 1000.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.