Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Łódź: Remont zabytkowego mostu spawanego na rz. słudwi w m.Maurzyce
Numer ogłoszenia: 104687 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego mostu spawanego na rz. słudwi w m.Maurzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu mostu stalowego, kratowego na rz. Słudwi w m.Maurzyce. Most ten jest nieużytkowany i zarejestrowany jako zabytek w 1968r. W zakres remontu wchodzi: · wykonanie nowych powłok malarskich konstrukcji stalowej · wykonanie nowej izolacji na płycie betonowej pomostu oraz przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej · wykonanie nowych nawierzchni chodników · zabezpieczenie płyty betonowej oraz przyczółków zestawem malarskim · wykonanie nowych schodów w ciągu ścieżek dla zwiedzających · wykonanie nowego dojścia od strony Warszawy wraz z wymianą krawężnika · wykonanie podejść przy przyczółkach mostu w celu dokonania oględzin stanu łożysk · umocnienie ścieżek dla zwiedzających · wykonanie wymiany umocnienia stożków i oczyszczenia ich z roślinności · zaślepienie otworów w płycie w miejscach przejścia kratownicy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN(słownie: pięć tysięcy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: · spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy · wykonawca musi wykazać się, że posiada lub dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie z SST · wykonawca musi dysponować wystarczającą liczbą pracowników do realizacji zamówienia, a w szczególności: kierownik robót mostowych z uprawnieniami, operatorzy sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia zgodnie z SST · wykonawca musi wykazać, że zrealizował samodzielnie w ostatnich trzech latach zamówienie na remont lub budowę mostu stalowego o rozpiętości co najmniej 25m · wykonawca musi wykazać, że posiada lub ma podpisaną umowę z laboratorium prowadzącym badania wymagane w SST 1.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy 1.4. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Wykonawcy, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -załącznik nr 1 wraz z załączonymi do niego kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (2) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia zgodnie z SST w dyspozycji Wykonawcy z udokumentowaniem dyspozycji - załącznik nr 2, (3) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 3. 1.5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno ul.Wyszyńskiego13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Rejonu w Kutnie ul.Wyszyńskiego 13 99-300 Kutno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Przebudowa mostu wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2985S - ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach
- Rozbudowa ulicy Szlak Bursztynowy w zakresie budowy kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Prosną w rejonie mostu Św. Wojciecha w Kaliszu
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 632 na odcinku od km 65+765 do km 66+080 wraz z przebudową mostu w m. Stanisławów Pierwszy w km 65+947." - nr postępowania 250/25
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Topiłówka, wraz z rozbiórką istniejącego obiektu mostowego i budową nowego mostu przez rzekę Rospuda w miejscowości Topiłówka, Gmina Augustów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





