eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został trzy częściPakiet I-Ziemniaki,warzywa i owoce;Pakiet II-Różne artykuły spożywcze; Pakiet III- Jaja spożywcze chłodnicze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Brańsk: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został trzy części: Pakiet I-Ziemniaki,warzywa i owoce;Pakiet II-Różne artykuły spożywcze; Pakiet III- Jaja spożywcze chłodnicze
Numer ogłoszenia: 104551 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84923 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jana Pawła II 14, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 7375132, faks 085 7375060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został trzy części: Pakiet I-Ziemniaki,warzywa i owoce;Pakiet II-Różne artykuły spożywcze; Pakiet III- Jaja spożywcze chłodnicze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: Pakiet I-Ziemniaki,warzywa i owoce w.g szczegółowej specyfkacji asortymentowo-ilościowej w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.; Pakiet II-Różne artykuły spożywcze w.g szczegółowej specyfkacji asortymentowo-ilościowej w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.; Pakiet III-jaja spożywcze chłodnicze w.g szczegółowej specyfkacji asortymentowo-ilościowej w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II- Artykuły spożywcze różne w.g szczegółowej specyfikacji asortymentowo-ilościowej w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46945,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49897,34

  • Oferta z najniższą ceną: 49897,34 / Oferta z najwyższą ceną: 56199,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III -Jaja spożywcze średnie w.g szczegółowej specyfikacji asortymentowo-ilościowej w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa STRYJO Mieczysław Bielski, Anusin 91, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.