eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › odbiór odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Kłobuck: odbiór odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 10449 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251979 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3100150, faks 034 3172661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji będących w zarządzie Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku w ilości: a) ul. Sportowa 14 - 1 pojemnik 1100 l, z częstotliwością dwa razy w miesiącu 3 pojemniki 240 l. z częstotliwością 2 razy w miesiącu b) ul. Targowa 1 - 13 pojemników 1100 l. z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) c) ul. Zamkowa 4 - 1 pojemnik 1100 l. z częstotliwością raz w tygodniu w I, II i IV tygodniu miesiąca W sumie do ustawienia przewiduje się 15 pojemników o pojemności 1100 litrów oraz 3 pojemniki o pojemności 240 litrów ustawionych w 3 punktach, 2. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązujący przepisami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64749.53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRACH I SYNOWIE Sp z o. o., ul. Bór 137, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64749.53
  • Oferta z najniższą ceną: 64749.53 oferta z najwyższą ceną: 74153.27
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.