eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSprzedaż i dostawa pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Olsztyn: Sprzedaż i dostawa pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 10446 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków Miejskich , ul. Ryszarda Knosały 3/5, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 521 04 12, faks 0-89 534 05 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.olsztyn.e-bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn. Wielkość zamówienia określona w załącznikach 7a-7d do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póżn zm), którzy spełniają warunki dotyczące : 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadamania wiedzy i doświadczenia ; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu a art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2. Oświadczenie nr 2 - o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania art.24 ust.1 ustawy p.z.p W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Oświadczenie nr 1- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 2.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego:1.Formularz oferty 2. Formularze cenowe sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy. 4. Projekt umowy - zaakceptowany projekt umowy. 5.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu pieczywa, mięsa, wędlin. 6. Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub od którego zaopatruje się w pieczywo, wędliny, mięso. 7. Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i dokonanie wg zasady : spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu a art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. 5.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia. 6.Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.7.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. 8.Formularze cenowe sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia . 9.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu pieczywa, mięsa i wędlin. 10.Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub od którego zaopatruje się pieczywo, wędliny, mięso. 11.Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.olsztyn.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków Miejskich al. Piłsudskiego 61A pok. 314 (III piętrp).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Żłobków Miejskich al. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn pok. 316 (III piętrp).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo, wielkość zamówienia określona w załączniku 7a do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso wołowo wieprzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wołowo wieprzowe, wielkość zamówienia określona w załączniku 7b do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mięso drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso drobiowe, wielkość zamówienia określona w załączniku 7c do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wędliny, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7d do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.