Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Ostrołęka: Wyposażenie multimedialnych pracowni jezykowych w zespołach szkół powiatowych w Baranowie, Goworowie, Kadzidle, Łysych i Myszyńcu.
Numer ogłoszenia: 104413 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, pl. gen. J. Bema 5, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7643645, 7642815, fax 029 7643281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie multimedialnych pracowni jezykowych w zespołach szkół powiatowych w Baranowie, Goworowie, Kadzidle, Łysych i Myszyńcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawe, montaż i uruchomienie sprzętu i wyposażenia 5 multimedialnych pracowni językowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.16.00.00 - Gotowe lub obrobione produkty drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - udzielą gwarancji na okres minimum 12 miesięcy na zestawy komputerowe, - udziela gwarancji na okres minimum 36 miesięcy na pracownie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2, 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie i wartości jak w przedmiotowym postępowaniu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrołęce Plac gen. J. Bema 5 pokój nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrołęce Plac gen. J. Bema 5 pokój nr 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2548W Kordowo - Grzymki w miejscowości Kordowo na odcinku od km 0+000,00 do km 1+319,10
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła dostępna dla uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi" - Część III i IV
- Remont pomieszczeń części budynku Zespołu Szkół Powiatowych w Kadzidle
- "Bieżąca konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie Miasta Ostrołęki na lata 2025-2026"
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" do transportu osób starszych niepełnosprawnych zamieszkujących teren Miasta Ostrołęki na rzecz Dziennego Domu Senior+
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Systemu Wirtualnych Asystentów BOT-ów dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
- Usługa wsparcia technicznego wraz z prawem do aktualizacji dla Systemu Finansowo-Księgowego SIMPLE oraz dostawa licencji na moduł integrujący System z KSeF wraz jego wdrożeniem.
- Wdrożenie procesu obsługi faktur KSEF oraz nowych raportów JPK w oparciu o posiadany system SAP ERP
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informatycznego Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez wdrożenie rozwiązań poprawiających odporność na ataki z cyberprzestrzeni i zapewniających ciągłość działania jednostki
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu: "Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Żukowice"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu Cyberbezpieczna Gmina Będzino.
więcej: Drewno »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.