eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie drogi dojazdowej od ul. Braci Grimm do osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Andersena w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Gliwice: wykonanie drogi dojazdowej od ul. Braci Grimm do osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Andersena w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 104367 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o., ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 3392900, fax (032) 2317209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie drogi dojazdowej od ul. Braci Grimm do osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Andersena w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi dojazdowej od ul. Braci Grimm do osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Andersena w Gliwicach. Zamówienie winno zostać zrealizowane zgodnie z przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - według załączonego do SIWZ druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie i kolejności zgodnej z przedmiarem robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. UWAGA: kosztów dodatkowych (opłata za składowanie gruzu, zajęcie chodnika, etc.) nie należy wyceniać osobno. Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objęty daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego. Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający -za zgodność z oryginałem- i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania.W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako \główny wykonawca\ co najmniej czterech zamówień - roboty w zakresie naprawy/wykonania nawierzchni drogowych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę, który był podwykonawcą przy realizacji robót budowlanych, stanowiących znaczną część inwestycji. Jednakże dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót przez takiego Wykonawcę może być wyłącznie dokument wystawiony przez Inwestora (a nie głównego Wykonawcę, który podzlecił roboty). Druk stanowi załącznik do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do SIWZ. Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót). Należy dołączyć zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Oferent winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz: - kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, legitymującego się wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami). Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.