Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Żyrardów: Wykonaie instalacji centralnego ogrzewania w 2 budynkach wg odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 104360 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 5/6, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8554047, fax 046 8553921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. zo.o. jednoosobowa Gminy Żyrardów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonaie instalacji centralnego ogrzewania w 2 budynkach wg odrębnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaie instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych wg odrębnych zadań w n/w budynkach Część 1 -zadanie 1-Doczkała 4 Część 2 -zadanie 2- Kośćiuszki 33
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi byc zabezpieczona wadium część 1-zadnie1 -Doczkała 4 - 4 600 zł część 2 zadanie 2-Kościuszki 33 -1 300 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ) -akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. tj Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia .Na potwierdzenie w/w warunków należy złożyć n/w dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają zamiast ww dokumentów, dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 6.14 SIWZ . Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie w/w warunków należy złożyć n/w dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. /Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał w budynkach mieszkalnych : - co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia i będzie to robota dotycząca wykonania wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych. - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia. Należy złożyć wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca : - dysponuje przynajmniej jednym kierownikiem lub mistrzem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sanitarnej Należy załączyć kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi hydraulicznymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz dokument świadczący, o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia oraz posiadanie odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert - Dysponuje co najmniej czterema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć n/w dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Polisa musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia , a w przypadku - mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie , że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100 000 zł, oraz powiększana każdorazowo do w/w wysokości gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy , -krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie że wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia wg zał nr 9do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: należy złożyć dokumenty jak określono w pkt III.2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. roboczogodzina po narzutach - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt IV.3.1 lub na wniosek Wykonawcy w Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. zo.o. ul. Armii Krajowej 5 , 96-300 Żyrardów lub za zalicz pocztowym w cenie 20 zł + koszt przesyłki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. zo.o. ul. Armii Krajowej 5 , 96-300 Żyrardów, Sekretariat pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1- Doczkała 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. roboczogodzina po narzutach - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2-Kościuszki 33.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. roboczogodzina po narzytach - 10
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Miasta Żyrardowa"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę/przebudowę ulic:Cehaka, Malinowej,Żwirki i Wigury,dróg zlokal. na dz nr ew 2744/3,2745/55 2745/52 oraz 2832,2745/111,2745/5 w Żyrardowie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych polegających na pracach remontowych wraz z pracami renowacyjnymi oraz montażem i uruchomieniem windy oraz wykonaniem tych robót
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie - Działkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.