eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąwolnicaZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Wąwolnica: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ
Numer ogłoszenia: 104259 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąwolnica, ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica, woj. lubelskie, tel. 081 8825072, fax 081 8825072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawolnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 66130000-0 Usługi udzielania kredytu. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 zł na pokrycie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Spłata kredytu wraz z odsetkami oraz koszty obsługi nastąpią z dochodów własnych budżetu gminy. Kredyt zostanie spłacony w latach 2007 - 2012. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. Przy ustalaniu kosztów należy szczególnie uwzględnić: 1) Czas spłaty - 60 miesięcy 2) Należy przyjąć, że spłata następuje miesięcznie w ratach malejących (w wysokości zgodnej z załączonym do SIWZ harmonogramem), 3) Spłata kredytu rozpocznie się w dniu 30 września 2007r., a zakończy w dniu 30 sierpnia 2012r. Wysokość oprocentowania kredytu należy określić w oparciu o WIBOR 3M. W ofercie należy podać wysokość marży ponad WIBOR 3M z dnia 27.06.2007r. W celu umożliwienia obiektywnego porównania ofert przy wyliczaniu wysokości odsetek od kredytu jako dzień podpisania umowy należy przyjąć 9 lipca 2007r. Kredyt wykorzystany zostanie w jednej transzy. Zamówienie obejmuje usługi bankowe, których wartością są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonane będzie na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załącznika nr l wraz z harmonogramem spłat wg załącznika nr 2 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych według załącznika nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają one z innych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawolnica.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wąwolnica, ul. Lubelska 39,24-160 Wąwolnica pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wąwolnica ul. Lubelska 39 24-160 Wąwolnica pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.