eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Częstochowa: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części
Numer ogłoszenia: 104224 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części. CZ. nr 1: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 2 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 2: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 3: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 4: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 5: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 6: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 7: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 19 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 8: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 9: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego. CZ. nr 10: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie organizacji pozarządowej. CZ. nr 11: Prowadzenie warsztatu praw człowieka w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka. CZ. nr 12: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 13: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 15 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 14: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 15: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 25 os. Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 16: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 30 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 17: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 25 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 18: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 21 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 19: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 29 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 20: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 6 w Zespole Gimnazjów im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 21: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 6 w Zespole Gim. im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną grupę; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego. CZ. nr 22: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 6 w Zespole Gim. im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 23: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 24: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 25: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 26: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego. CZ. nr 27: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: utworzenie organizacji pozarządowej. CZ. nr 28: Prowadzenie warsztatu praw człowieka w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka. CZ nr 29: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 30: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 31: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 32: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 33: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 34: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 35: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 36: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 37: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 38: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 39: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 40: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 41: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 42: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 43: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 44: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 45: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 46: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 47: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 48: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 49: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 50: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 51: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Rezultat pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 52: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 26 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 53: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 14 im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 54: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 14 im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 55: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 14 im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 56: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 57: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 58: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 59: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego. CZ. nr 60: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 4; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 40 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 61: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 16 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną grupę; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 62: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 18 z Oddz. Integra.i im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: utworzenie organizacji pozarządowej. CZ. nr 63: Prowadzenie warsztatu prawa człowieka w Gim. Nr 18 z Oddz. Integra. im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka. CZ. nr 64: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 15 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej. CZ. nr 65: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 66: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 67: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 68: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim.m Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 2 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 69: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej. CZ. nr 70: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 71: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 22 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gru.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. CZ. nr 72: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 23 w Zespole Szkół Nr 2 im. Polskich Noblistów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 73: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 23 w Zespole Szkół Nr 2 im. Polskich Noblistów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 74: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. CZ. nr 75: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. CZ. nr 76: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy. CZ. nr 77: Prowadzenie integracji sensorycznej w Gim. Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowaw. Nr 1 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.. CZ. nr 78: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Gim. Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowaw. Nr 1 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os. CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu plastycznego w Gim. Specjalnym Nr 26 w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 60h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 2 os. Szczegół. opis przedmiotu zamów. zawiera specyfikacja SIWZ, która jest zał. do ogłosz. o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 79.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria, w zakresie poszczególnych części : a) w zakresie części: 1, 6, 15, 23, 34, 43, 53, 56, 68, 72, 74: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe o kierunkach matematyczno-przyrodniczych i/lub technicznych, z przygotowaniem pedagogicznym; 2) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 3) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub technicznych. b) w zakresie części: 2, 7, 16, 20, 24, 32, 35, 40, 44, 57, 64: Prowadzenie warsztatu informatycznego dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe o kierunku z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym; 2) doświadczenie w stworzeniu minimum 3 witryn internetowych; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć informatycznych. c) w zakresie części: 3, 8, 25, 36, 41, 45, 49, 54, 58, 65, 69: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo lub polonistyka; 2) doświadczenie dziennikarskie; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu dziennikarstwa i/lub praca w roli dziennikarza. d) w zakresie części: 9, 21, 26, 59: Prowadzenie warsztatu literackiego dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo lub polonistyka; 2) udokumentowane publiczne wystawienie utworów swojego autorstwa; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć humanistycznych i/lub opublikowanie lub przedstawienie minimum 3 wytworów literackich. e) w zakresie części: 10, 27, 62: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe; 2) aktywny udział w życiu obywatelskim; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o tematyce samorządowej i/lub przeprowadzenie minimum 3 działań w ramach inicjatyw obywatelskich. f)  w zakresie części: 11, 28, 63: Prowadzenie warsztatu praw człowieka dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe; 2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć i/lub kampanii z zakresu praw człowieka; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 warsztatów z zakresu praw człowieka. g) w zakresie części: 4, 12, 17, 22, 29, 33, 37, 46, 50, 55, 60, 66, 70, 71: Prowadzenie warsztatu teatralnego dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z teatrem; 2) wystawienie i/lub udział w minimum 3 sztukach teatralnych. h) w zakresie części: 5, 13 18, 30, 38, 47, 51, 67, 73, 75: Prowadzenie warsztatu filmowego dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z filmem; 2) współpraca przy tworzeniu lub udział w 2 filmach. i) w zakresie części: 14, 19, 31, 39, 42, 48, 52, 61, 76: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub rachunkowości; 2) doświadczenie w realizacji projektów z zakresu przedsiębiorczości lub ekonomii; 3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym; 4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu przedsiębiorczości i/lub ekonomii i/lub prowadzenie własnej firmy. j) w zakresie części 77: Prowadzenie integracji sensorycznej w Gimnazjum Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla uczniów klas II: 1) kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną; 2) kwalifikacje do prowadzenia integracji sensorycznej; 3) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. k) w zakresie części 78: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Gimnazjum Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla uczniów klas II: 1) kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną; 2) kwalifikacje do prowadzenia kinezjologii edukacyjnej; 3) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć kinezjologii edukacyjnej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. l) w zakresie części 79: Prowadzenie warsztatu plastycznego w Gimnazjum Specjalnym nr 26 w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej dla uczniów klas II: 1) wykształcenie wyższe - plastyczne z przygotowaniem pedagogicznym; 2) oligofrenopedagogika; 3) minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną; 4) osiąganie sukcesów plastycznych uczniów w konkursach szkolnych, wojewódzkich, ogólnopolskich. Z wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 2 do specyfikacji Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi wyraźnie i jednoznacznie wynikać spełnianie warunku, określonego w punkcie 5.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W związku z nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych, która weszła w życie 20.02.2013 r. oraz Rozporządzeniem z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, które weszło w życie 20.02.2013 r. Zamawiający żąda n/w dokumentów: 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zawarta w druku OFERTA. I. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. SIWZ. I.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.b) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. I.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ. ozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. I.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. I.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). II. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Administracji i Nadzoru, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Informacje dot. przedmiotu zamówienia: a) Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. b) Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez zamawiającego. c) Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. d) Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w szkołach specjalnych). e) Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. 3. Jeden wykonawca może składać oferty maksymalnie na trzy części zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta wykonawcy zostanie w całości odrzucona 4. Otwarcie ofert odbędzie się 05/04/2013 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy w sali nr 409A (IV piętro). 5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). 7. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17a, adres internetowy: www.uzp.gov.pl tel. +48 224587801, faks: +48 224587800. 8. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15.03.2013 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.