Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Wrocław: dostawy z podziałem na 3 zadania:
1/ środków antyseptycznych do odkażania skóry i błon śluzowych,
2/ środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów,
3/ roztworu myjącego
znak sprawy ZP/PN/33/08/LPE.
Numer ogłoszenia: 104122 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy z podziałem na 3 zadania: 1/ środków antyseptycznych do odkażania skóry i błon śluzowych, 2/ środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, 3/ roztworu myjącego znak sprawy ZP/PN/33/08/LPE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są : -środki antyseptyczne do odkażania skóry i błon śluzowych- kod wg CPV 24.43.16.00-0 -środki dezynfekcyjne do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu, endoskopów- kod wg CPV 24.43.16.00-0 -roztwór myjący- kod według CPV 24.51.32.95-7 zwane dalej środkami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został według przeznaczenia i charakterystyki w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego: 3.1 Wymagany termin dostawy produktu objętego przedmiotem zamówienia bezpośrednio do apteki Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 08:00 -14:00 -wg bieżących potrzeb Dolnośląskiego Centrum Onkologii, w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia ich przez Centrum faksem. 3.2 Wymagany minimalny termin ważności produktu - min 9 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgoda Zamawiającego dostarczony produkt może posiadać termin ważności krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 48 godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych,o ile zaistnieje taka potrzeba. 3.4 Wymagany termin płatności -30 dni od dnia przekazania zamawiającemu oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych środków wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez zamawiającego. 3.5 Oferowane: - środki antyseptyczne do odkażania skóry i błon śluzowych muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 06-09-2001 Prawo Farmaceutyczne - Dz.U. z 2004 nr 53,poz.533 - środki dezynfekcyjne do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów oraz do mycia I dezynfekcji powierzchni musza być dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 13-09-2002 o produktach biobójczych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 39 poz. 252). - produkty do mycia I pielęgnacji skóry i rąk muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 30-03-2001 o kosmetykach Dz.U. nr 42 poz. 473 ze zm. 4. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciagu 3 -ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem. Koszty reklamacji obciążają wykonawcę. 5. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia ( z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o środku, w tym sposobie jego magazynowania przechowywania. 6. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 1260 zł (jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt zł). Nr zadania Wysokość wadium w zł 1 -180 Zł , 2 -440 Zł, 3 -640 Zł,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Spełniają warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp./ oraz spełnią warunki szczegółowe .6.warunek opisany w pkt. 1. Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej koncesji Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 06-09-2001 r Prawo Farmaceutyczne -Dz.U. z 2004 nr 53,poz.533 w przypadku oferowania środków antyseptycznych do odkażania skóry I błon śluzowych. . 7 Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 6.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4.aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: 6.2.1 pkt. 6.1.2, 6.1.3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.1 lit. a) oraz pkt 6.2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.3.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.3.1 i 6.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 6.3.3. stosuje się odpowiednio. 6.3 ważną koncesję Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 06-09-2001 r Prawo Farmaceutyczne -Dz.U. z 2004 nr 53,poz.533- w przypadku oferowania środków antyseptycznych do odkażania skóry I błon śluzowych. 6.4 Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj. 6.4.1 dla środków kwalifikowanych jako wyrób medyczny- Dokument(y) wydane przez uprawniony podmiot potwierdzający(e), że wyrób medyczny wprowadzony do obrotu i używania spełnia określone dla niego wymagania zasadnicze określone przepisami prawa m.in. ustawy z 20.04.2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) (w tym: Deklaracja zgodności, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej). Wykonawca może zamiast wymienionych zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego 6.4.2 dla środków kwalifikowanych jako produkty biobójcze - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego na terytorium RP na podstawie art.4 ustawy o produktach biobójczych ( tekst jednolity Dz.U. Dz 2007nr 39, poz. 252) 6.4.3 kartę charakterystyki środka niebezpiecznego ( należącego do środków biobójczych) dla oferowanego środka zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03-07-2002 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz.U. nr 140 poz. 1171 ze zm.). 6.5 Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy 6.5.1. wypełniony arkusz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Równocześnie Zamawiający prosi o złożenie załącznika w formie elektronicznej (prosimy o dołączenie płyty CD). W nagłówku wersji elektronicznej należy wpisać nazwę i adres firmy. 6.5.2. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.5.3. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 6.5.4 katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego środka zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania dla każdego zaoferowanego zadania potwierdzającego wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1. 6.6 Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.8 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie 30 zł. DOLNOSLąSKIE CENTRUM ONKOLOGII PL. HIRSZFELDA 12 53-413 WROCłAW.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:00, miejsce: DOLNOSLąSKIE CENTRUM ONKOLOGIA PL. HIRSZFELDA 12 53-413 WROCłAW BUDYNEK H SALA 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat jodowy do odkażania skóry i błon śluzowych oraz ran oparzeniowych i zanieczyszczonych . Spektrum: B (MRSA), F,V,P,S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelka do 1 l /250 litrów śr.roboczego Butelka z atomizerem do 0,4 l. /100 litrów śr. roboczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat bezaldehydowy, oparty o aktywny tlen, zawierający nadboran sodu. Do mycia i dezynfekcji endoskopów, również do myjek ultradźwiękowych. Spektrum :B(TBC),F,V,S. Czas działania do 6 godzin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiaderko do 2 kg z miarką+ Aktywator /24 000 litrów śr. roboczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Detergent enzymatyczny do wstępnego mycia endoskopów przed dezynfekcją, stosowany także w myjkach ultradźwiękowych, kompatybilny ze stosowanym w DCO środkiem -CIDEX. Czas działania 1-3 minut.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelka do 1 l/ 75 000 litrów śr.roboczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO przy drodze wojewódzkiej nr 338 na odcinku WOŁÓW - STARY WOŁÓW, zlokalizowanego w km 12+260 - 14+250
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 455 w zakresie ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Oławskiej od ul. Ogrodowej do ul. Leśnej w Jelczu-Laskowicach
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 338 na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną G102806 do m. Stary Wołów w km 9+900 - 11+810.
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej."
- SZP/243-205/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do koronarografii, PTCA i PTA.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.