eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoRemont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Nisko: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C.
Numer ogłoszenia: 104094 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73158 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Zakres robót do wykonania: 1. Ściany i zamurowania: demontaż ścianek działowych i montaż nowych-rusztowania stalowe pokryte płytami kartonowo-gipsowymi z wypełnieniem z wełny mineralnej. Uzupełnienia ścian istniejących w miejscach likwidowanych otworów. 2. Posadzki: wykonanie warstwy wyrównawczej - na stropie po zerwaniu wykładziny PCV i lastryka, posadzki - z płytek ceramicznych układanych na zaprawie klejowej z cokolikami wysokości 15 cm również z płytek ceramicznych oraz z paneli podłogowych układanych bezpośrednio na warstwie wylewki. 3. Stolarka drzwiowa: drzwi istniejące wewnętrzne należy wymienić na drzwi z płyty wytłaczanej, fabrycznie wykończone, do ubikacji drzwi z szybą i kratką nawiewną, w korytarzu drzwi aluminiowe 4. Tynki i okładziny wewnętrzne: sufity podwieszane - w pomieszczeniach biurowych przewidziano sufity podwieszane z paneli sufitowych. W sufitach podwieszanych należy zainstalować lampy świetlówkowe. W pomieszczeniach WC sufity podwieszone z płyt kartonowo gipsowych wodoodpornych na ruszcie stalowym. 5. Malowanie farbami akrylowymi i lateksowymi. 6. Wentylacja: w każdym z remontowanych pomieszczeń przewidziana jest wentylacja mechaniczna - dla przewietrzania pomieszczeń biurowych i sanitarnych instalacja wentylacji wyciągowej z zastosowaniem dwóch wentylatorów zbiorczych siedmiowylotowych uruchamianych czujnikami ruchu, kratek wywiewnych sufitowych higrosterowanych, nawiewników ściennych higrosterowanych i przewodów wentylacyjnych okrągłych typ SPIRO. 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna: pomieszczenia sanitarne wyposażone będą w instalację zimnej i ciepłej wody będącej przedłużeniem instalacji z sąsiedniego sanitariatu oraz kanalizacyjną z włączeniem do pionu zlokalizowanym w sąsiednim sanitariacie. Doprowadzenie wody do punktów poboru rurami polipropylenowymi, armatura na ciepłą i zimną wodę. Podejścia do przyborów z rur PCW. 8. Instalacja c.o.: z włączeniem do wymiennika ciepłą zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, instalacja z rur miedzianych prowadzonych nad posadzkami i w części po sufitem na poziomie piętra. Grzejniki - stalowe, panelowe wyposażone w zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną i z nastawą wstępną. 9. Instalacja elektryczna: projektuje się dwie nowe rozdzielnice TB-1+TK i TB2 na piętrze. Instalacja oświetleniowa w pomieszczeniach. W pomieszczeniach biurowych i archiwach przewidziano oprawy świetlówkowe. Oświetlenie awaryjne. Część opraw oświetlenia podstawowego będzie pełniła funkcję oświetlenia awaryjnego bezpieczeństwa. Instalacja gniazd wtykowych i dedykowanych. Instalacja telefoniczna gniazda telefoniczne montowane w zestawach z gniazdami logicznymi do komputerów. Instalacja logiczna do komputerów. 3.2.2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.2.3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej. 3.2.4. Stosownie do treści art. 652K.c. wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana TANI DOM s.c. Bronisław Dziadek, Wacław Bełzak, ul. E. Kwiatkowskiego 19, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153994,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110176,18

  • Oferta z najniższą ceną: 110176,18 / Oferta z najwyższą ceną: 114118,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.