eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103902 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Września: zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich udostępnienie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64715-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68939-2017, 83859-2017, 92208-2017, 96509-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 10, 62300 Września, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 616 402 051, e-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ V - Skanery i UPS-y Skaner płaski z ADF-em A4 - 2 szt. 1. Kolorowy skaner sieciowa formatu A4 z automatycznym podajnikiem na dokumenty 2 Technologia skanowania - diodowa 3 Rozdzielczość: 1200x1200 dpi 4 Głębia kolorów: 48bit - kolor; 16 bit - monochromatyczny 5 Szybkość skanowania - co najmniej 80 obrazów/min. w trybie kolorowym (do 40 str./min.) 6 Skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe 7 Dzienna wydajność: min. 3 900 str. 8 sterowniki - TWAIN,WIA, ISIS 9 ultradźwiękowy czujnik papieru 10 ADF : min. 100 str. 11 Gramatura papieru na ADF: 50-128 g/m2 12 Maksymalny rozmiar papieru: 215 x 1015 mm 13 Obsługiwane formaty papieru: A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Executive 14 Formaty edycji Skanowanie do JPEG, Skanowanie do TIFF, Skanowanie do multi-TIFF, Skanowanie do PDF, Skanowanie do szukanego PDF, Skanowanie do zabezpieczonego PDF, Skanowanie do pliku PDF/A 15 Interfejs : USB / ETHERNET 16 Panel do obsługi interfejsu sieciowego z ekranem LCD i z możliwością blokowania hasłem 17 Obsługiwane protokoły: TCP/IP, DHCP, DNS, SNMP, SLP, HTTP 18 Obsługa funkcja "push-scan" 19 Gwarancja on-site 20 Format kompresji pliku; Sprzętowa kompresja JPEG, Kompresja TIFF (JPEG(7), CITT G4, LZW), Kompresja PDF 21 max. zużycie energii: 49 W, max. 4.8W w trybie czuwania 22 Załączone oprogramowanie: a. OCR; b. obieg dokumentów w wersji serwerowej 23 Funkcje: Pomijanie pustych stron, Usuwanie otworów po dziurkaczu, Wstępnie zdefiniowane ustawienia, Automatyczny podział na obszary, Automatyczna korekta położenia ukośnego, Automatyczne wykrywanie trybu czarno-białego i kolorowego, Podwójna edycja obrazu, Automatyczny obrót obrazu, Poprawa tekstu, Wygładzenie krawędzi, Ulepszona funkcja obcinania w celu automatycznego dopasowania wielkości, Maskowanie nieostrości, Derasteryzacja 24 kompatybilne systemy operaycjne Mac OS 10.4.11 lub nowszy; Presentation Server 4.5, Usługa terminalowa, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8, Windows Server 2003 (32/64-bitowy), Windows Server 2008 (32/64-bitowy), Windows Server 2008 R2, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows XP, Windows XP x64, Windows Server 2003 R2, XenApp 5.0, XenApp 6.0 Zasilacz UPS - 5 szt. LP Nazwa parametru Wymagania minimalne 1. Zastosowanie Podtrzymanie zasilania komputera i monitora w przypadku zaniku zasilania pozwalające na bezpieczne zapisanie danych i zamknięcie systemu. 2. Rodzaj Wolnostojący 3. Moc Min 550 VA/330 W 4. Napięcie wyjściowe 230 V/50Hz 5. Napięcie wyjściowe 230 V/50Hz 6. Maksymalny czas przełączenia na baterię 9 ms 7. Liczba gniazd z utrzymaniem zasilania min. 2 8. Liczba gniazd. z ochroną antyprzepięciową min.1 9. Środowisko Pracy Temperatura od 0- 40°C , Wilgotność 5-95% 10. Komunikacja z komputerami USB 11. Panel przedni Diody LED: wskazują pracę z sieci, pracę z baterii : stan wymiany baterii : wskaźniki stanu przeciążenia 12. Czas podtrzymania przy 100% obciążeniu Min. 3 minuty 13. Czas podtrzymania przy 50% obciążeniu Min. 12 minut 14. Oprogramowanie do automatycznego monitorowania urządzenia i zamykania systemu Obsługiwane systemy operacyjne : Windows 2003, Windows 2008, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 8, Windows 8.1 15. Wyposażenie standardowe kabel USB kabel zasilający 1.8m 2 szt płyta z oprogramowaniem 16. Gwarancja Min. 2 lata (również na akumulatory)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30216110-0, 31682500-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: skaner i zasilacz awaryjny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11413.32
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dimnet Monika Mikołajczak, maciej@dimnet.pl, ul. Harcerska 4, 62-300, Września, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15510.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14760.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16236.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.