Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Koszalin: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, z terenu gmin: Barwice, Grzmiąca, Białogard, Ustronie Morskie, Dygowo, Karlino, Biesiekierz, Tychowo,
zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru
Numer ogłoszenia: 103870 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie , ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, z terenu gmin: Barwice, Grzmiąca, Białogard, Ustronie Morskie, Dygowo, Karlino, Biesiekierz, Tychowo, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowa - opisana przez Zamawiającego jako etap pierwszy - polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w jednym terminie płatności 15-go każdego miesiąca, w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców, pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru. Teren wypłaty świadczeń obejmuje miejscowości należące do: 1. miasta i gminy Barwice; 2. gminy Grzmiąca; 3. miasta i gminy Białogard; 4. gminy Dygowo; 5. gminy Ustronie Morskie; 6. miasta i gminy Karlino; 7. gminy Biesiekierz; 8. gminy Tychowo. Szczegółowy przedmiot zamówienia: 1. świadczenia emerytalno-rentowe nadawane będą na blankietach przekazu nakładu Zamawiającego; 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wypłaty w imieniu Zamawiającego świadczeń emerytalno-rentowych osobom uprawnionym na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach spisów przekazów i indywidualnych przekazów wypłat; 3. spisy przekazów sporządzone w dwóch egzemplarzach oraz indywidualne przekazy odbierane będą przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego na 4 dni robocze przed terminem płatności - własnym transportem; odbioru może dokonać osoba upoważniona przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewni wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat; odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie przekazu; 5. wypłata świadczenia może zostać dokonana osobie pisemnie upoważnionej przez świadczeniobiorcę do odbioru należnego świadczenia; upoważnienie powinno być uwierzytelnione przez Urząd Gminy, Miasta bądź OR/PT KRUS. 6. wypłaty dokonywane będą od dnia otrzymania środków pieniężnych, a nieprzekraczalnym terminem wypłaty będzie 15 dzień każdego miesiąca; w przypadku gdy wyżej wymieniony termin przypadnie w dniu wolnym od pracy, nieprzekraczalnym terminem płatności będzie dzień poprzedzający wymieniony termin; 7. Zamawiający przekazywać będzie środki pieniężne niezbędne do zabezpieczenia wypłat świadczeń emerytalno-rentowych na rachunek Wykonawcy na 3 dni robocze przed terminem wypłaty świadczenia uprawnionemu; 8. wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wypłaty świadczeń w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców, Zamawiający przekazywać będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy jeden raz w miesiącu, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT; 9. Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego indywidualnych przekazów wypłat i dwóch egzemplarzy spisu przekazów, potwierdzać będzie na kopii spisu przekazów przyjęcie przekazów do realizacji oraz otrzymanie środków pieniężnych na ich realizację, poprzez zamieszczenie stempla firmowego, daty i podpisu z pieczęcią imienną osoby potwierdzającej; data zamieszczona na kopii spisu przekazów musi być zgodna z datą wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy; potwierdzoną kopię spisu przekazów Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego odesłania Zamawiającemu; 10. Wykonawca z otrzymanych i wypłaconych kwot na świadczenia emerytalno-rentowe zobowiązany będzie rozliczyć się w terminie nie później niż do 5-go dnia roboczego, następującego po terminie wypłaty świadczeń; 11. rozliczenie z dokonanych wypłat odbywać się będzie w formie: 1) pisemnej informacji o ilości i wartości wypłaconych świadczeń oraz wykazu niezrealizowanych świadczeń ze wskazaniem imienia i nazwiska świadczeniobiorcy, numeru świadczenia oraz kwoty niewypłaconego świadczenia do zwrotu; 2) przekazania kwoty niewypłaconych świadczeń na rachunek bankowy Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie; 12. Wykonawca dokonywać będzie zwrotu Zamawiającemu nie pobranego świadczenia w przypadkach: 1) zgonu świadczeniobiorcy, 2) zmiany miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy, 3) pisemnego polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez osoby reprezentujące Zamawiającego oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego, przed terminem wypłaty, 4) odmowy odbioru świadczenia złożonej upoważnionemu pracownikowi Wykonawcy; 13. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania przez okres 5 lat potwierdzeń odbioru świadczeń emerytalno-rentowych przez świadczeniobiorców oraz do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach; reklamacje Zamawiającego dotyczące wypłaty świadczeń załatwiane będą nieodpłatnie w ciągu 7 dni, licząc od daty zgłoszenia reklamacji; 14. Wykonawca w przypadku dokonania wypłaty świadczenia osobie nieuprawnionej zobowiązany będzie do pokrycia w pełnej wysokości szkody wyrządzonej Zamawiającemu; 15. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za przyjęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na wskazany przez niego rachunek bankowy; 16. szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych świadczeniobiorcom dla etapu pierwszego postępowania wyniesie przeciętnie w miesiącu 1.250 szt., w okresie obowiązywania umowy - 45.000 szt.; szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych świadczeniobiorcom dla etapu pierwszego postępowania wyniesie przeciętnie w miesiącu 1.127.337,50 zł, w okresie obowiązywania umowy - 40.584.150,00 zł; wymienione wyżej ilości i wartości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców; 17. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona wykonaniu przez podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w ostatnich 3 latach (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali lub realizują co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2 oraz 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania określone w ust. 1 pkt 4 dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć wykaz co najmniej jednej zrealizowanej lub realizowanej usługi w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu, ilości i wartości wypłacanych w miesiącu świadczeń, dat wykonania oraz Zamawiającego (nazwa, adres i telefon uprzedniego Zamawiającego). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi te zostały wykonane należycie. 1) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w przepisie art. 22 ust. 1 pkt 2 P.z.p. - Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za rok 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku gdy: 1) sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, do oferty należy dołączyć opinię o jego badaniu; jeżeli na dzień składania oferty nie sporządzono sprawozdania finansowego za rok 2008, do oferty należy dołączyć sprawozdanie za rok 2007 również z opinią biegłego rewidenta; 2) Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego, do oferty należy dołączyć inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-5 oraz ust. 3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto do oferty należy dołączyć: 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 5. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 6. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z tymże dokumenty wymienione w ust. 1 i 3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę osobno, a pozostałe łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pokój nr 229.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:00, miejsce: KRUS OR w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pok. 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 125 odc. Moryń - Bielin - Wierzchlas
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Przebudowa DW 106 odc. Warnice - Barnim
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- "Dostawa nowego nadwozia piaskarko - solarki wyposażonej w instalację zwilżania soli".
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
- Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.