Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Zamość: Dostawa odczynników chemicznych, szczepów wzorcowych, wzorców chemicznych, certyfikowanych i referencyjnych materiałów odniesienia.
Numer ogłoszenia: 103854 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu , ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6271059, faks 084 6271059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, szczepów wzorcowych, wzorców chemicznych, certyfikowanych i referencyjnych materiałów odniesienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I- Katalizator Kjeltabs, Pakiet II- Szczepy wzorcowe, Pakiet III- Wzorce chemiczne, Pakiet IV- Wzorce kalibracyjne, Pakiet V- Wzorzec kwasów tłuszczowych, Pakiet VI- Wzorce pehametryczne, Pakiet VII- Wzorce konduktometryczne,Pakiet VIII- Wzorzec barwy wody, Pakiet IX-Certyfikowane materiały odniesienia, Pakiet X- Referencyjne materiały odniesienia, Pakiet XI- Odczynniki chemiczne do analiz instrumentalnych, Pakiet XII- Szczepy wzorcowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. : 1 .posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania jeżeli chociaż jeden z ww. warunków nie zostanie spełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1 .oświadczenia wykonawcy - art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców musi złożyć ww. dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) potwierdzające spełnianie tych warunków..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pssezamosc.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 96, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie oraz w Sądzie Rejonowym w Janowie Lubelskim.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANAŁOWEGO PRZENOŚNIKA ŁAŃCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada
- Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w m. Wólka Gościeradowska - etap I.
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- WIW.DA.272.2.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz dostawy odczynników i materiałów zużywalnych
- Zakup podłoży bakteriologicznych oraz krążków i pasków nasączonych antybiotykami do oznaczania antybiogramów metodą dyfuzyjno-krążkową dla UCK.
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- WIW.DA.272.1.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.