eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie - Etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103763 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Żnin: Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie - Etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505438-N


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87183


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin, krajowy numer identyfikacyjny 9235122200000, ul. ul. 700-lecia 39, 88400 Żnin, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 031 301, faks 523 031 103, e-mail admin@um.znin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie - Etap II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGPI.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa pomieszczeń przedszkola, podczas której wykonane zostaną prace mające na celu poprawę stanu technicznego obiektu. Prace budowlane prowadzone będą w całym budynku (piwnica, parter, piętro). W wyniku prac istniejące przedszkole zostanie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - przed budynkiem projektuje się pochylnię dla osób niepełnosprawnych, na parterze salę zajęć z toaletą oraz ogólnodostępną toaletę dostosowaną pod kątem osób niepełnosprawnych. Kolejną istotną zmianą jest polepszenie warunków ewakuacji, do czego w znacznym stopniu przyczyni się wydzielenie głównej klatki schodowej oraz wyposażenie obu klatek schodowych w urządzenia służące do usuwania dymu bądź zabezpieczające przed zadymieniem. Opis rozwiązań budowlanych ? wprowadzenie zmian w układzie ścian działowych w celu dostosowania budynku do nowego układu funkcjonalnego - wyburzenie części ścian działowych, wykonanie nowych ścian murowanych oraz ścian w zabudowie lekkiej z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie zamurowań (wykończone tynkiem cem.-wap., szpachlowane gładzią gipsową, malowane farbami emulsyjnymi); ? skucie istniejących okładzin ścian (glazura) w obecnych łazienkach; ? skucie i demontaż warstw podłogowych aż do izolacji i wykonanie nowych okładzin podłogowych; ? wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych związanych z powiększeniem istnie-jących otworów drzwiowych bądź wykonaniem nowych otworów w istniejących ścia-nach (nadproża, obramowania otworów drzwiowych zgodnie z częścią konstrukcyjną niniejszego opracowania), wykucie otworów w stropach międzykondygnacyjnych w miejscu wykonania szybu na mały dźwig gastronomiczny; ? wydzielenie głównej klatki schodowej, sali dydaktycznej wraz z łazienką i pomieszczeniem na leżaki, ogólnodostępnej łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze oraz łazienki i pomieszczenia na leżaki sąsiadujących z salą dydaktyczna (2.07) zlokalizowaną na piętrze; ? uzupełnienie tynków w miejscach zamurowań oraz w miejscach uszkodzeń i wyburzeń; ? szpachlowanie gładzią gipsową ścian i sufitów; ? malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, ? wykonanie sufitów podwieszanych demontowalnych w pomieszczeniach, w których rozprowadzana będzie instalacja sanitarna do pomieszczeń kondygnacji wyższej (loka-lizacja sufitów podwieszanych zgodnie z opracowaniem graficznym niniejszej doku-mentacji projektowej); ? wyłożenie ścian oraz posadzek pomieszczeń sanitarnych oraz kuchennych płytkami ceramicznymi; demontaż obecnej armatury sanitarnej i montaż nowej armatury sanitar-nej we wszystkich łazienkach; ? wymiana drzwi wewnętrznych; ? wymiana osprzętu sanitarnego w pomieszczeniach sanitarnych; ? wymiana osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach; ? wykonanie malej windy gastronomicznej; ? wymiana dwóch okien w klatkach schodowych w celu dostosowania pomieszczeń do wymogów bezpieczeństwa pożarowego; ? wykonanie przed wejściem głównym do budynku pochylni dla osób niepełnospraw-nych. Podstawowe dane dotyczące istniejącego obiektu: - Powierzchnia użytkowa - ok. 907,00 m2 - Powierzchnia zabudowy - ok. 512,00 m2 - Kubatura brutto - ok. 4200,0 m3 - Wysokość budynku - ok.8 m Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. Ponadto Zamawiający informuje, że złącze kablowe należy ująć w wycenie. Standardowo ENEA Operator do układu półpośredniego dostarcza przekładniki i moduł licznikowy ML, a miejsce do ich instalacji przygotowuje Inwestor. Na rys. E01 jest uwaga "1. Przekładniki prądowe układu pomiarowego oraz moduły licznikowe ML dostarcza i instaluje ENEA Operator.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45222110-0, 45320000-6, 45262500-6, 45432120-1, 45324000-4, 45421146-9, 45431000-7, 45442100-8, , 45421000-4, 39290000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45332300-6, 45332200-5, 45331210-1, 45314100-1, 45111300-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT631026.73
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BWJ INWESTYCJE SP. Z O.O., k.bebyn@bwj.org.pl, UL.TORUŃSKA 109, 85-844, BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 794997,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 794997,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 794997,63
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.