Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Kalisz: Wykonanie materiałów promocyjnych dla PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 103677 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych dla PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, zgodnie z wykazem zamieszczonym w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienie podzielony został na 2 części (zadania), z podziałem na: 2.1.Zadanie nr 1 - wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych, w tym: wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych (informatorów, biuletynów, vademecum studenta, ulotek, płyt reklamowych itp.) wg załączonych projektów; 2.2.Zadanie nr 2 - nadruk i montaż tablic informacyjnych, w tym: nadruk i montaż tablic informacyjnych w wyznaczonych miejscach. 2.3. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały promocyjne były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych (wg uzgodnionych projektów). 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i inne wymagania do przedmiotu zamówienia oraz ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry wymienione w kol.2 Formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy.Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy- należy załączyć do oferty. Jeżeli produkt nie spełnia powyższego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust 1pkt.2.ustawy; Ilości zamawianego asortymentu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Warunkiem zamiany ilości danego asortymentu będzie zbyt duże zużycie jednych wyrobów,a mały popyt na inne. Dokładne określenie zużycia ilości danych wyrobów w ciągu roku jest niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania postępowania. Wykonawca będzie realizował każdorazowe zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.14.00.00 - Ulotki 22.16.00.00 - Informatory 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 19.22.20.00 - 19.22.20.00 22.15.00.00 - Broszury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HAWALD" FIRMA HANDLOW0-USŁUGOWA LESZEK SZTANDERA
jakie przetargi wygrała firma
"HAWALD" FIRMA HANDLOW0-USŁUGOWA LESZEK SZTANDERA
- Firma Handlowo - Usługowa HAWALD, ul. Dobrzecka 60, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189387,80
Oferta z najniższą ceną: 189387,80 / Oferta z najwyższą ceną: 200826,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nadruk i montaż tablic informacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HAWALD" FIRMA HANDLOW0-USŁUGOWA LESZEK SZTANDERA
jakie przetargi wygrała firma
"HAWALD" FIRMA HANDLOW0-USŁUGOWA LESZEK SZTANDERA
- Firma Handlowo - Usługowa HAWALD, ul. Dobrzecka 60, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18211,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36513,97
Oferta z najniższą ceną: 36513,97 / Oferta z najwyższą ceną: 40221,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie przeprowadzone w trybie zapytania o cenę zostało udzielone na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) gdyż przedmiotem zamówienia usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4613P na odcinku Tymianek-granica Gminy Koźminek
- Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamrażarek niskotemperaturowych, dzierżawa butli z dwutlenkiem węgla
- Dostawa lampy szczelinowej
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Przygotowanie i opracowanie materiałów informacyjnych o obiektach zabytkowych należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wraz z wydaniem katalogu w języku polskim i angielskim
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.