eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Remont systemu drogowego przy ulicachZakroczymska i Targowa w Nowym Dworze Mazowieckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Nowy Dwór Mazowiecki: Remont systemu drogowego przy ulicach: Zakroczymska i Targowa w Nowym Dworze Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 103622 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipnowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont systemu drogowego przy ulicach: Zakroczymska i Targowa w Nowym Dworze Mazowieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi między ulicami: Zakroczymskiej i Targowej w Nowym Dworze Mazowieckim, w następującym zakresie: - Rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki gr.15 cm o pow. 766 m2 , profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 283 mb i obrzeża 20x6 o dł. 7 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 766 m2, - Wymiana chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm o pow. 51 m2 na podsypce cementowo-piaskowej, - Rozebranie i wywiezienie gruzu betonowego oraz z muru ogrodzeniowego, kubatura 41,15 m3. - Wykonanie 2 szt studni chłonnych o śr. 1200 i gł. do 3 m i 2 szt. studzienek ściekowych śr. 500 z osadnikiem i syfonem, - Regulacja 5 szt studzienek kanalizacyjnych oraz 2 szt studni telekomunikacyjnych. - Uzupełnienie brakującej ziemi i humusu gr. 5 cm, posianie trawy na pow. ok. 70 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30, Nr - 70 8011 0008 0000 0000 2756 0003 w punkcie Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 parter, pok. 7, lub w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Słowackiego 8. b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 11 lipca 2007 r. do godz. 10.00 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 210, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-28-37, lub 775-22-22 wew. 317)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunki szczegółowe: a) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu). lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,2 mln zł. c) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. d) warunek określony w ppkt musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. e) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg oraz posiadającego 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót w zakresie budowy dróg f) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. g) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub remoncie dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej długości co najmniej 1 000 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2. Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 0,2 mln zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln zł. h) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). i) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. j) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. k) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok. 308 (IIIp).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki sala nr 323 (IIIp).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.