To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103563 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Warszawa: REMONT INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU NR 69
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72295-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261837865, faks
+48261839723, e-mail
dzp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
Adres profilu: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU NR 69
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):57/DIR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji sanitarnych w budynku 69. I Zakres robót sanitarnych: - Wykonanie odciągu mechanicznego z nad stołu spawalniczego pomieszczenia warsztatów. - Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej. - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz podłączenie istniejącego węzła cieplnego. - Wymiana wewnętrznej instalacji cieplej wody użytkowej, cyrkulacji, zimnej wody oraz podłączenie istniejącego węzła. - Montaż klimatyzacji w pomieszczeniu nr 6. II Zakres robót budowlanych: - Demontaż i ponowny montaż uprzednio zdemontowanego sufitu podwieszanego. - Zamurowanie otworów w ścianach po zdemontowanych wspornikach grzejnikowych. - Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach. - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi. - Malowanie dwukrotne powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Naprawa posadzek w miejscach demontażu rur instalacji c.o. - Skucie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych. - Licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 20X20 cm. - Montaż uprzednio zdemontowanej zabudowy toalet z płyt MDF. - Skucie posadzki cementowej wraz z płytkami w pomieszczeniach sanitariatów. - Rozbiórka posadzki w pozostałych pomieszczeniach. - Rozbiórka podłoża betonowego. - Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych - usunięcie z budynku gruzu i ziemi. - Wykonanie zagęszczonej podsypki z pospółki. - Wykonanie podkładów z suchego betonu na podłożu gruntowym. - Roboty uzupełniające przy wykonywaniu izolacji i uszczelnień - wykonanie fasety uszczelniającej. - Gruntowanie podłoży, powierzchnie poziome - gruntowanie powierzchni betonowej emulsją asfaltowo-anionową. - Izolacje przeciwwodne powierzchni poziomych papą termozgrzewalną. - Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych typu EPS100 - izolacja pozioma na sucho. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej poziome podposadzkowe. - Wykonanie dylatacji wylewki cementowej od ścian przy pomocy styropianu ekstrudowanego gr. 2 cm. - Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki - wylewka cementowa gr. 20 mm zbrojona siatką zbrojeniową do wylewek. - Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome, gruntowanie posadzki cementowej. - Wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek gresu, płytki o wym. 25X25 cm. - Mechaniczne przebijanie otworów w stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm, śr. rury do 110 mm. - Naprawa i uszczelnienie otworów w stropach betonowych. - Wywóz gruzu z terenu rozbiórki na odległość 30 km wraz z rozładunkiem na wysypisku (z opłatą za składowanie gruzu wraz z utylizacją). III Zakres robót elektrycznych: - Montaż listew elektroinstalacyjnych z PCW, przykręcane do tynku/betonu. - Wykonanie przepustów pod instalacje elektryczną w ścianie i w stropie. - Ułożenie przewodów 3x2.5 mm2 i 5x1.5 mm5 w listwach elektroinstalacyjnych. - Montaż aparatów modułowych w tablicach elektrycznych. - Zamocowanie i podłączenie regulatora prędkości obrotowej. - Podłączenie wentylatora dachowego. - Podłączenie jednostki wewnętrznej i zewnętrznej klimatyzatora. - Umocowanie oraz podłączenie rozłącznika/wyłącznika remontowego, na jednostce zewnętrznej klimatyzatora. - W pomieszczeniach 4-ch remontowanych sanitariatach wymienić instalacje elektryczną 3x2.5mm2 zasilającą gniazda 230V oraz zamontować nowe gniazda. - W pomieszczeniu budynku doprowadzić zasilanie elektryczne do projektowanych 2-ch kurtyn powietrznych oraz sterownika naściennego WING. - Montaż aparatów elektrycznych zabezpieczeniowych dla kurtyn powietrznych. - Wykonanie pomiarów elektrycznych dla wykonanych robót elektrycznych. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45351000-2
Dodatkowe kody CPV:
45450000-6,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT423058.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 442787.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.