Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Wrocław: Postępowanie w trybie zapytania o cenę na dostawę środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 103485 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie zapytania o cenę na dostawę środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach Politechniki Wrocławskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach Politechniki Wrocławskiej określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Ilości artykułów podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy będą wyliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy harmonogram dostaw znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzuje się wyspecyfikowane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ dostawy. Przedstawione parametry produktów stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne dostawy muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.11.00 - Środki rozpuszczające oleje 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANA OPAKOWANIA PLUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JANA OPAKOWANIA PLUS SP. Z O.O.
- Jana Opakowania, ul. Chrobrego 45a, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178887,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194930,37
Oferta z najniższą ceną: 194930,37 / Oferta z najwyższą ceną: 217247,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Środki czystości, które są przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami ogólnodostępnymi, gotowymi - katalogowymi, o ustalonym standardzie jakościowym i technicznym, jakim jest skład, przeznaczenie, gabaryty, trwałość i funkcjonalność. Dostawa tych środków nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia. Realizacja tych dostaw jest możliwa przez większość podmiotów w tej branży, można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejsce i czas. Dostawy są w pełni porównywalne, jedynym kryterium różnicującym jest cena. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 193 000,00 euro. Zamówienie spełnia przesłanki ustawowe do zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części - postępowanie powtórzone dla części nr 5 - Dostawy ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków LCIT położonych w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości z podziałem na części
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
więcej: Produkty do pielęgnacji rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





