Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Ciechanów: pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w podziale na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 103434 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, faks 023 6725414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w podziale na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pełnie funkcji nadzoru inwestorskiego w podziale na 2 zadania Zadanie 1 - pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1244W ul. Kraszewskiego w Ciechanowie. Zadanie 2 - pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1244W ul. Kraszewskiego w Ciechanowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla zadania 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla zadania 2 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli będą prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania 1 - Wykonawcy spełnią warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum 2 zadania, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej i wartości nadzorowanego zadania (każde zadanie) nie mniejszej niż 1000000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto) Dla zadania 2- Wykonawcy spełnią warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum 2 zadania, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnych o wartości nadzorowanego zadania nie mniejszej niż (każde zadanie) min. 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania 1 - Wykonawcy spełnią ten warunek jeśli wykażą się dysponowaniem przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót branży drogowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących lub aktualnych przepisów, są czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji . Dla zadania 2 - Wykonawcy spełnią ten warunek jeśli wykażą się dysponowaniem przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci wodociągowe i kanalizacyjne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących lub aktualnych przepisów, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu tej funkcji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku opóźnienia wykonania roboty budowlanej i przesunięcia się terminu odbioru, nadzór obowiązuje do dnia zakończenia niniejszego zadania inwestycyjnego. 2) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 10:15, miejsce: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1244W ul. Kraszewskiego w Ciechanowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1244W ul. Kraszewskiego w Ciechanowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechnowie Sp. z o. o. w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
- Narzędzia endoskopowe
- Urządzenia do elektroterapii
- Wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Termomodernizacja SP nr 6 w Ciechanowie.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hallera 19/ ul. Wyzwolenia 7 w Ciechanowie
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.