To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Bytom: Wymiana elementów instalacji wod-kan, instalacji deszczowej i hydrantowej, modernizacja strefy wejścia, dodatkowe elementy systemu wejścia-wyjścia, zabezpieczenie stropów
i elementów żelbetowych - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz
z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV
Numer ogłoszenia: 103283 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98181 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 2812770, 2816034, faks 0-32 2812770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana elementów instalacji wod-kan, instalacji deszczowej i hydrantowej, modernizacja strefy wejścia, dodatkowe elementy systemu wejścia-wyjścia, zabezpieczenie stropów i elementów żelbetowych - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana elementów instalacji wod-kan, instalacji deszczowej i hydrantowej, modernizacja strefy wejścia, dodatkowe elementy systemu wejścia-wyjścia, zabezpieczenie stropów i elementów żelbetowych - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Termo-Klima Sp. z o.o. S.K., ul.Tartaczna 12, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308207,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369000,00
Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające ma ten sam charakter (tożsamość kodów CPV) co zamówienie podstawowe tj. polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe. Wartość niniejszego zamówienia stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienienia podstawowego (szacowana wartość zamówienia podstawowego - 3 852 100,00 zł. netto). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (data udzielenia zamówienia - 18.11.2011 r.), a możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (Nr 318968 - 2011) oraz siwz zamówinienia podstawowego (Nr. sprawy PN/05/11) . Zamówienie będące przedmiotem niniejszego wniosku jest kolejnym zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego (Nr sprawy PN/05/11). Szacowana wartość udzielonych dotychczas zamówień uzupełniających wynosi 383 500,00 zł. netto. Zamówienie (Nr sprawy ZWR/ZU/01/12) zostało udzielone w dniu 28 marca 2012 r. - wartość zamówienia 282 285,00 zł. brutto, zamówienie (Nr sprawy ZWR/ZU/02/12 zostało udzielone w dniu 04.04.2012 r. - wartość zamówienia 189 420,00 zł. brutto. Zamawiający prowadzi postępowanie (Nr sprawy ZWR/ZU/03/12) zmierzające do udzielenia zamówienia uzupełniającego o szacowanej wartości 174 967,43 zł. netto. Szacowana , łączna wartość już udzielonych zamówień uzupełniających, zamówienia bedącego przedmiotem prowadzonego postępowania oraz zamówienia uzupełniającego będącego przedmiotem niniejszego wniosku wynosi 866 674,77 zł. netto. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa materiałów do hemodializ
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 7
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rektyfikacji budynku mieszkalnego położonego przy ul. Sadowej 8 w Przecieszynie wraz z robotami remontowymi dla SRK S.A o/CZOK
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rektyfikacji budynku mieszkalnego położonego przy ul. T. Kościuszki 64 w Brzeszczach wraz z robotami remontowymi dla SRK S.A. Oddział CZOK."
- Remont toalet Pion IV (pomieszczenia 22, 23, 122, 226) w Budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
- Świadczenie usług: operatora projektu, inspektora nadzoru oraz doradcy w ramach projektu pn. "Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom i Radzionków"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawer w podziale na dwa zadania
- Adaptacja budynku żłobka w Postolicach w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Odbudowa Szkoły Podstawowej w Budziszowie Wielkim
- Robota Budowlana: Montaż urządzeń zabawowych na terenie Filii Żłobka Miejskiego w Siemianowicach Śląskich.
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
- Roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny w budynkach Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. G.P.Boduena 3/5, ul. Jasna 6
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.