Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Koronowo: Zadanie nr 1- Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków.
Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych.
Numer ogłoszenia: 103196 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1- Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków. Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Przegląd serwisowy, naprawy z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków. Odbiór pomp do ścieków do naprawy i remontu oraz dostawa po wykonanych naprawach i remontach na koszt Wykonawcy. Gwarancja na naprawy pomp do ścieków i mieszadeł - nie krótsza jak 24 miesiące. Gwarancja bezawaryjnej pracy uzwojeń poddanych regeneracji, naprawie - nie mniej jak 60 miesięcy. Pompy do ścieków i mieszadła po naprawie muszą być zgodne z wymogami PN i odpowiednimi normami europejskimi. Warunki płatności - przelew - do 30 dni po wykonaniu usługi. Zadanie nr 2 - Remont agregatów głębinowych. Odbiór agregatów głębinowych do remontu oraz dostawa po wykonanych remontach na koszt Wykonawcy. Termin wykonania w zależności od wykonania koniecznej naprawy i zakresu nie dłużej jak 30 dni od zaakceptowania kalkulacji przez Zamawiającego. Gwarancja na naprawy agregatów głębinowych - nie krótsza jak 24 miesiące. Gwarancja na uzwojenie silników agregatów głębinowych - 60 miesięcy. Gwarancja na pozostałe elementy agregatów głębinowych - nie krótsza jak 12 miesięcy. Agregaty głębinowe po naprawie muszą być zgodne z PN i odpowiednimi normami europejskimi. Warunki płatności - przelew - do 30 dni po wykonaniu usługi. Wymagania dotyczące Wykonawców: Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, certyfikatów i atestów potwierdzających umiejętność wykonywania usługi w ramach organizowanego przetargu. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty świadectwa autoryzacji naprawy pomp do ścieków, mieszadeł i agregatów głębinowych wg załącznika nr 2a, 2b Wykonawca winien posiadać stanowiska diagnostyczne do prób pomp, mieszadeł i agregatów głębinowych. Stanowisko winno umożliwić: - zdjęcie charakterystyki pomp - wykonanie ciśnieniowego testu szczelności - wyważenie elementów wirujących W ramach oferty Wykonawca winien zapewnić wykonywanie bezpłatnych przeglądów konsultacyjnych, które odbywają się na miejscu zamontowania urządzeń (pomp, mieszadeł)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50.51.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego: -Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ: - Oferta - załącznik nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 - projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 -Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. -W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: -Koncesje, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie: Oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- PRZYJĘCIE DO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
- Dostawa agregatów prądotwórczych 2 szt. (Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji OLiOC) - 2 części
- Usunięcie i utylizacja odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w Tryszczynie
- "Wota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 9 części."
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Samorządowym we Wtelnie (w ramach Programu "Aktywne Place Zabaw" 2025) (III)
- Cyberbezpieczne Koronowo - Usługi związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), szkolenia z zakresu cyberzagrożeń, audyty infrastruktury i SZBI - 5 części
więcej: przetargi w Koronowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





