eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont elewacji południowej wraz z wymianą okien w budynku Urzędu Miasta Krakowa na Pl. Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej 12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Kraków: Remont elewacji południowej wraz z wymianą okien w budynku Urzędu Miasta Krakowa na Pl. Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej 12.
Numer ogłoszenia: 103144 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji południowej wraz z wymianą okien w budynku Urzędu Miasta Krakowa na Pl. Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji południowej wraz z wymianą okien w budynku Urzędu Miasta Krakowa na Pl. Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej 12. Zakres prac obejmuje: a)roboty budowlane - renowacja i malowanie elewacji, wymiana obróbek blacharskich i pokryć z dachówek, b)prace konserwatorskie - renowacja elementów wystroju elewacji z kamienia, drewna, metalu, polichromii, c)odtworzenie zabytkowej stolarki okiennej - wymiana 44 sztuk okien drewnianych w elewacji południowej, d)prace instalacyjne elektryczne - wymiana instalacji piorunochronnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji: a) Wzór Umowy - zał. nr 3 do SIWZ, b) Przedmiar robót - zał. nr 4 do SIWZ: - Instalacja piorunochronna - zał. nr 4 a do SIWZ, - Remont elewacji południowej (w tym prace konserwatorskie)- zał. nr 4 b do SIWZ, - Odtworzenie zabytkowej stolarki okiennej -zał. nr 4 c do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna -zał. nr 5 do SIWZ: - Ogólna Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót- zał. nr 5 a do SIWZ, - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Roboty Budowlane - (zał. nr 5 b do SIWZ, - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Odtworzenie zabytkowej stolarki okiennej - zał. nr 5 c do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych- zał. nr 5 d do SIWZ, d) Program prac konserwatorskich - zał. nr 6 do SIWZ, e) Dokumentacja Projektowa -zał. nr 7 do SIWZ: - Projekt budowlany remontu elewacji południowej - zał. nr 7 a do SIWZ, - Dokumentacja projektowa - Instalacja Piorunochronna - zał. nr 7 b do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 pracę polegającą na remoncie elewacji w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. 2.Dysponują podmiotami lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w budynku zabytkowym - lub posiadającą dwuletnią praktykę przy nadzorowaniu prac w obiektach zabytkowych. b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych oraz uprawnienia SEP 1 kV do dozoru (D) lub równoważne, c) osobą posiadającą wiedzę w zakresie konserwacji dzieł sztuki w dziedzinie malarstwa lub rzeźby która posiada dyplom magisterski konserwatora zabytków i odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia osiągnęli średnioroczny przychód netto ze sprzedaży produktów i usług za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie II 1 - 8 sekcji III.2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści wskazanej we wzorze stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. I.1 sekcji III.2), sporządzony według załącznika Nr 8 do SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa powyzej zostały wykonane należycie. 5.Dla kierownika budowy: - Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia ofert. - Zaświadczenie o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej przy zabytkach nieruchomych wydanego przez WKZ lub wykaz prac wykonywanych w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej 2 lat (wówczas należy wypełnić zał. nr 9 do siwz). 6.Dla kierownika robót elektrycznych: - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego ważne na dzień złożenia oferty - Uprawnienia SEP do dozoru (D) lub równoważne. 7.Dyplom magisterski konserwatora zabytków i oświadczenie tej osoby, że odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 8. Rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego) z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający średnioroczne przychody netto ze sprzedaży produktów i usług w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3 - 4. (Pani Dorota Turska-Graba pok 324, tel: 012/61-61-217).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów określonych w pkt II sekcji III.2) ogłoszenia Wykonawca jest zobowiazany złożyć: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót - instalacja piorunochronna - zał. nr 4a do siwz, b) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót - remont elewacji południowej (w tym prace konserwatorskie) - zał. nr 4b do siwz, c)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót - odtworzenie zabytkowej stolarki okiennej - zał. nr 4c do siwz. 2. Dowód wniesienia wadium. 3.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2008 r. o godz. 12:00 w sali J. Dietla.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.