eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólDostawa sprzętu na otrzeby Pracowni mammograficznej w rozbiciu na 2 odrębne Zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Nowa Sól: Dostawa sprzętu na otrzeby Pracowni mammograficznej w rozbiciu na 2 odrębne Zadania
Numer ogłoszenia: 102891 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu na otrzeby Pracowni mammograficznej w rozbiciu na 2 odrębne Zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby Pracowni mammograficznej Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli w rozbiciu na 2 odrebne Zadania; Zadanie 1 - Kastey mammograficzne Zadanie 2 - Fantomy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest założyć oświadczenie na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A 2) b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest założyć oświadczenie na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B 1),2) c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest założyć oświadczenie na załączniku nr 2 d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest założyć oświadczenie na załączniku nr 2 Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na zał.Nr. 3, 4) wykazu wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. Nr. 4,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 20 zł.) można odebrać: 1)osobiście- w siedzibie zamawiającego pok. nr 5 2)za pośrednictwem poczty- po uprzednim przekazaniu zamawiającemu stosowneg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pojój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kasety mammograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety rtg mammograficzne MIN R z ekranem o poziomie czułości EV 190 do pracy w systemie zielonym 18cm x 24cm - 8 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Fantomy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fantom PMMA płytka o grubości 20 mm - 1 sztuka 2.Fantom przylegania w postaci miedzianej siatki o gęstości 40 drutów na cal i wymiarach 24cm x 30 cm - 1 sztuka 3.Eurofantom - fantom rozdzielności przestrzennej (badanie rozdzielczości w kierunku równoległym i prostopadłym do osi anoda- katoda - 1 sztuka 4.Fantom 21 stopniowy do badania powtarzalności dawki - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.