eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiBieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Koluszki w okresie 34 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Koluszki: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Koluszki w okresie 34 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 10285 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Koluszki w okresie 34 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na całym terenie administracyjnym Gminy Koluszki na maksymalną liczbę 3.000 sztuk. Obecna ilość opraw oświetleniowych przeznaczonych do konserwacji wynosi - 2.913 sztuk, ale może to ulegać nieznacznym zmianom. Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług: a) wymianę lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego tj. żarówki, dławiki, przewody ( usuwanie zwarć i przebić w kablach lub ich wymiana do 10 mb ), wymianę bezpieczników na słupach. b) wymianę lub naprawę wg potrzeb urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym tj. bezpieczniki obwodowe, gniazda i główki bezpiecznikowe, styczniki, zegary sterujące, oraz pozostałe urządzenia mające wpływ na sprawne działanie oświetlenia ulicznego. c) kontrolę, regulację i ustawienie ( przynajmniej 1 raz na miesiąc) urządzeń sterujących, d) współpraca z właściwymi Zakładami Energetycznymi w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym i właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania w/w robót e) bezzwłoczne usuwanie wszelkich uszkodzeń i awarii, jednak nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, podając przyczynę i termin naprawy. f) składanie comiesięcznych sprawozdań ze świadczonych usług, wykonanych przeglądów oświetlenia ulicznego, napraw i usuwanych awarii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058) 3) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać, że : a) wykonał przynajmniej 2 zadania związane z budową nowego oświetlenia ulicznego ( powyżej 20 punktów świetlnych każda realizacja ), lub b) prowadził przynajmniej 2 eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego ( dla minimum 500 szt. punktów świetlnych każda realizacja ). Zamawiający dopuszcza, aby jedna referencja obejmowała eksploatację i konserwację oświetlenia, a druga budowę nowego oświetlenia. W celu potwierdzenia należy załączyć referencje od Zamawiającego, że prace wykonane zostały należycie. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca powinien posiadać minimum: a) 1 podnośnik montażowy z koszem na podwoziu samochodu dostawczego. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu wraz z podnośnikiem nie może przekroczyć 3,5 tony. b) osprzęt izolowany do pracy pod napięciem minimum 1 komplet. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) 1 osoba posiadające uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa i uprawnienia elektryczne E i D do 15 kV. b) 2 osoby posiadające następujące uprawnienia ( wszystkie) : E do 1 kV, PPN ( praca pod napięciem), praca w technologii przewodów preizolowanych. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Inne wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełania, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058) 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać, że : a) wykonał przynajmniej 2 zadania związane z budową nowego oświetlenia ulicznego ( powyżej 20 punktów świetlnych każda realizacja ), lub b) prowadził przynajmniej 2 eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego ( dla minimum 500 szt. punktów świetlnych każda realizacja ). Zamawiający dopuszcza, aby jedna referencja obejmowała eksploatację i konserwację oświetlenia, a druga budowę nowego oświetlenia. W celu potwierdzenia należy załączyć referencje od Zamawiającego, że prace wykonane zostały należycie. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca powinien posiadać minimum: a) 1 podnośnik montażowy z koszem na podwoziu samochodu dostawczego. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu wraz z podnośnikiem nie może przekroczyć 3,5 tony. b) osprzęt izolowany do pracy pod napięciem minimum 1 komplet. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) 1 osoba posiadające uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa i uprawnienia elektryczne E i D do 15 kV. b) 2 osoby posiadające następujące uprawnienia ( wszystkie) : E do 1 kV, PPN ( praca pod napięciem), praca w technologii przewodów preizolowanych. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 - go Listopada 65 pok nr 202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.