To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Zielona Góra: Dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego, z podziałem na dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 102785 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50577 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego, z podziałem na dwa zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego do siedziby Zamawiającego, tj do magazynu, mieszczącego się w piwnicy biurowca Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo. 6.1. Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych: Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna, szacunkowa ilość asortymentu artykułów biurowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 6 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 6.2. Zadanie nr 2: Dostawa papieru do sprzętu drukującego: Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu papieru do sprzętu drukującego zawarta jest w załączniku nr 6A do SIWZ. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 6A do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał faksem lub drogą elektroniczną na osobnym zamówieniu ilość i asortyment papieru oraz materiałów biurowych wybranych z wykazów będących załącznikami nr 6 i nr 6A do SIWZ. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus B. Krępa, W. Krępa sp. j., Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78712,95
Oferta z najniższą ceną: 78712,95 / Oferta z najwyższą ceną: 85802,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru do sprzętu drukującego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
jakie przetargi wygrała firma
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Omega Ćwiklińscy spółka jawna, al. Zjednoczenia 102, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47986,80
Oferta z najniższą ceną: 46978,20 / Oferta z najwyższą ceną: 48730,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego"
- Wyposażenie pracowni krawieckiej w ZSP nr 2 w Nowej Soli
- Malowanie pomieszczeń wraz z wymianą posadzek w Inspektoracie ZUS w Żarach, ul Lotników 1A.
- Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Inspektoratów ZUS podległych O/ZUS Zielona Góra -3 części
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat nowosolski)
- Przeprowadzenie szkolenia - Akademia CISCO ( powiat międzyrzecki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
- Artykułu biurowe - powtórka
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa artykułów materiałów administracyjno-biurowych dla 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Dostawa papieru kserograficznego dla Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji i Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.