eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaBie¿±ce utrzymanie czysto¶ci przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w ¦widnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-06-30

Og³oszenie nr 102680 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

¦widnica: Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w ¦widnicy
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 515286-N-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58100 ¦widnica, pañstwo Polska, woj. dolno¶l±skie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w ¦widnicy

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

P-49/VI/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi pn. "Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego w ¦widnicy". Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprz±tanie przystanków komunikacyjnych i dworca autobusowego ³±cznie z przej¶ciem pod-ziemnym - ZADANIE A, b) mycie wiat przystankowych i stanowiskowych na dworcu autobusowym, mycie wind - ZA-DANIE B. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiaj±cego, mycie wiat mo¿e zostaæ wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. 2. Lokalizacja: przystanki komunikacyjne po³o¿one w granicach administracyjnych Gminy Miasto ¦widnica oraz dworzec autobusowy przy ul. Kolejowej w ¦widnicy - Za³±cznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 90.91.00.00-9 us³ugi sprz±tania. 6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 na kwotê nie wiêksz± ni¿ 9.700,00 z³. Ewentualny zakres us³ug to sprz±tanie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie wiat przystankowych. 9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê-¶ci us³ugi. 10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) organizacja, nadzór, zapewnienie wysokiej jako¶ci ¶wiadczonych us³ug, 2) kierowanie pojazdami mechanicznymi max do 3,5 tony, 3) rêczne lub mechaniczne oczyszczanie przystanków, chodników i placów oraz usuwanie zanieczyszczeñ po wybitych szybach we wiatach. 11. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w punkcie 10, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z pó¼n. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 12.1 przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanomizowanych umów w zakresie danych osobo-wych (imiê i nazwisko nie podlega anomizacji) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawia-j±cego, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, 12.2 okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, 12.3 sprawdzenie czy us³uga bêdzie wykonana przez osoby wymienione w Za³±czniku nr 4 do umowy stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 13. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa pkt. 12, podpunkt 12.1 i 12.2 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umo-wy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w § 8 pkt. 7 wzorze umowy za³±czonym do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 14. Kontrola, o której mowa w pkt. 12 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie: od 01 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2019 r.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT212962.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Zak³ad Us³ug Porz±dkowych JEDYNKA Piotr Silko, jedynka@post.pl, ul. Ko¶cielna 3, 58-100, ¦widnica, kraj/woj.
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 173938.10
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 173938.10
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 173938.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.